Pfizer gaf toch 95% bescherming?
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Natuurlijk zeggen ze dat, kijk maar naar Gibraltar 100% vaccinatie dekking wel snel oplopende positieve testen, met mijn beperkte kennis van bio wapens is het zo dat zodra je zelf s eiwitten aanmaakt door een prik, je direct positief test.Het komt allemaal door de ongevaccineerden.
Tijd voor een upgrade, het booster prikje voor de zorgmedewerkers. Dit kan zo echt niet hoor, al die kwetsbare mensen.Ingeënt personeel vormt risico in het ziekenhuis, toch mag het met klachten doorwerken
Het Outbreak Management Team maakt zich zorgen over de mogelijke verspreiding van het coronavirus door gevaccineerde zorgmedewerkers. Toch mag gevaccineerd personeel in ziekenhuizen mét klachten blijven doorwerken.www.trouw.nl
Hoe kan dit nu weer
7000 besmette medewerkers van 60000 best knap voor een vaccin dat 90% effectief is.
https://t.me/jordansather/2493Let op mijn woorden, die grafeenoxide is een DWAALSPOOR, uiteraard weer afkomstig van Facebook. FUCK FACEBOOK!!
Mike
Om simpel grafeenoxide te debunken, Charlie Ward met zijn constante leugens en fake contacten, Charlie is een deepstate under cover larp. Als die ergens mee komt buiten het weerbericht van gisteren is het fake.Goed zo, Jordan Sather zit ook op hetzelfde denkspoor!
Mike