S
Sailor
Guest
Maar geen dwang of drang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar geen dwang of drang
En lees de reacties eronder eens :-(Maar geen dwang of drang
Allemaal drogredenen, je doet het voor een ander, de delta variant is levensgevaarlijk etc etcEn lees de reacties eronder eens :-(
Zodra ik denk dat het erg is als er een hoop gevaxte om gaan vallen, lees ik nujij en dan denk ik, ach, zo erg zal het niet wezen als er een paar procent omvalt
Wellicht hoogmoed of andere iets dat niet deugt maar ik ben erg klaar met dat volk.
Hoogmoed komt voor de val tochAllemaal drogredenen, je doet het voor een ander, de delta variant is levensgevaarlijk etc etc
Bah bah bah
Als ze dan maar hoog genoeg staan als ze ..... Oh nee zo mag je niet denkenHoogmoed komt voor de val toch
Slecht voor de bloeddruk...Mag overslaan om te kijken, the Clinton news Network makes me
En natuurlijk een VROUW. Handkangers van Satan.Mens erger je niet:
Hoernalist Wouke van Scherrenburg: ´als Den Haag weer eens te labbekakkerig is om dit met beleid te regelen, dan zal de maatschappij het zelf gaan regelen´
https://www.ninefornews.nl/journali...e-enige-paspoort-naar-vrijheid-is-knettergek/
Hoe satanisch wil je het hebbenOngelofelijk!
Bekijk bijlage 1778
Als je deugt neem je die prikjes. En ook dat zijn teamgenoot last kan hebben van bloedproppen: rijdt zomaar meerdere tegenstanders eraf.Zou hij een prikje hebben gehad?
Hamilton kampt volgens zijn werkgever met verschillende klachten. "Hamilton is momenteel op bezoek bij de teamdokter, want hij heeft last van vermoeidheid en is duizelig", zo laat Mercedes weten.
Hamilton voelt zich niet goed na Grand Prix Hongarije, geeft update over situatie
Lewis Hamilton kwam tijdens de Grand Prix van Hongarije knap als derde over de finish, maar kort na de race ging het plots een stuk minder goed met de regerend wereldkampioen. Tijdens de podiumceremonie stond hij al te wankelen op zijn benen en nu is bekend geworden dat hij niet aanwezig kan...www.gpfans.com
Mooi. Zijn we can die kwetscreool binnenkort ook af!
Mike