Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Verschrikkelijk. Ik gok er voorlopig overigens op dat dit ook een gedeeltelijk grote bek is. Er zijn ook mensen die het vaccin niet mogen. Die kan je de toegang tot basisbehoeftes niet ontnemen, het is moeilijk te regelen etc, zeker in de V.S. Ik denk vooral dat dit bedoeld is om mensen aan te zetten nog meer te gaan vaccineren. Tja, mij zou dit soort intimidatie niet over de streep krijgen. Maar ze zeggen wel eens vaker: eerst proberen ze je om te kopen, helpt dat niet, gooien ze het over een andere boeg.CNN bom erop
Marianne Z, zegt het. Val af ipv vaccin
Ik krijg er zo'n echt ouderwetse jaren 80 Rotterdamse methadonbus vibe van :-]
Ik wacht geduldig op mijn 5e uitnodigingKabinet verwacht advies over 'derde prik' na de zomer | Coronavirus | NU.nl
Het demissionaire kabinet besluit waarschijnlijk in het najaar of volledig gevaccineerde mensen een extra prik moeten ontvangen om beter beschermd te zijn tegen COVID-19. Tegen die tijd ligt er naar verwachting een advies van het Outbreak Management Team (OMT) en de Gezondheidsraad, zegt het...www.nu.nl
Here we go