Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
We weten het niet, kan misschien nog komen zoals Willem zegt.Dat hele shedding was toch bullshit? Willem Engel heeft het ook over mogelijke shedding via vaccins?
is een sauna bijv dan ook niet ‘veilig’ als je daar met gevaccineerden zit? Ik weiger bang te zijn voor mijn medemens hoor.
Verdeel en heers is wat "ze" willen. Laten we daar inderdaad niet aan mee doen. Je wordt zo snel meegetrokken in angst verhalen. Eerst zijn t bijv. ook de mormels (of hoe je dat dan ook schrijft) in de mindkapjes, nu is t grafeen. Shedding verhaal. T draait allemaal om de creatie van angst en t is aan ons of we daar in mee gaan. Aan welke kan van t verhaald die angst ook gecreëerd wordt. Blijf sterk, positief en help je medemens ipv er bang voor te zijn. En ja, sommige zijn echt verloren, niet meer te redden qua hoe blij ze zijn met t spuitje. Dat is dan ook "prima" en hun keus. Als ik daar maar niet aan mee hoef te doen.We weten het niet, kan misschien nog komen zoals Willem zegt.
Gelukkig hebben we Ivermectine
Ik weiger ook om bang te zijn of worden, doe ik niet aan mee!
Eerst zijn t bijv. ook de mormels (of hoe je dat dan ook schrijft) in de mindkapjes, nu is t grafeen. Shedding verhaal. T draait allemaal om de creatie van angst en t is aan ons of we daar in mee gaan. Aan welke kan van t verhaald die angst ook gecreëerd wordt.
Maar merk wel onder de gevaccineerde mensen om mij heen dat ze niet geholpen willen worden. Roepen ook zaken als; ik leef van binnenuit (dit is zo'n yoga typje met matje, conversatie clubje etc) en ik heal ook zo.
Deze hoor ik heel veel van ‘wakkeren’. Of dan ben je negatief, je kan beter doen alsof het er niet is of nee nog beter visualiseren dat het er nooit komt. En helaas het zijn echt de VROUWEN die dit zeggen. Het is hetzelfde struisvogel gedrag vd schaapjes maar dan net andersom. Ik voel mij eerlijk gezegd soms een vreemde aan beide kanten.Morgellon's. Maar je hebt helemaal gelijk en ik zeg dit ook in mijn lezingen. Er is veel sensationalisme en hysterie, ook aan onze kant. De samenleving is gefeminiseerd en dus hebben we feelz over realz. Q schrijft: emotions cloud judgment. En zo is het maar net. Blijf kalm en blijf nadenken.
Deze 'yoga-types' heb je ook onder de niet-gevaxten. Steevast VROUWEN. Ik kom ze tegen bij mijn lezingen. 'Ik heb geen Ivermectine nodig, ik heel zo wel'. Have it your way suit yourself, fuck if I care. Ook deze kwam ik tegen: 'nu al nadenken over wat ons in het najaar te wachten staat is allemaal angst, waar je je aandacht op richt groeit'. Of: 'ik weet dat ik geen angst heb, want ik heb in de afgelopen jaren heel hard aan mezelf gewerkt'. Allereerst, waarom vertel je mij dit? Ben je soms bezig jezelf aan het overtuigen? Ik zie schapen aan beiden kanten. Met ego, heel veel ego. Deze mensen zijn voer voor de kat. Als straks het net wordt dichtgetrokken zullen ze zwichten voor de tirannie en hun buren verraden.
Mike
Willem Engel gaat uit van het bestaan van een corona virus. Als je deze aanname doet dan is de aerosolen transmissieroute waarschijnlijker dan de grote druppel theorie. Het blijft echter wel een theorie gestoeld op een onderliggende theorie.Dat hele shedding was toch bullshit? Willem Engel heeft het ook over mogelijke shedding via vaccins?
is een sauna bijv dan ook niet ‘veilig’ als je daar met gevaccineerden zit? Ik weiger bang te zijn voor mijn medemens hoor.
Ik heb nu ook in totaal 2 uitnodigingen gehad, maar heb ze beiden laten veranderen in confetti.Ik heb mijn tweede uitnodiging ontvangen. Ik heb hem maar even bewaard. Er staat in dat het vaccin veilig is voor zwangere vrouwen. Die leugen wil ik wel zwart op wit bewaren.
Daarmee komt de voorspelling van Q aardig uit 4% lost for everWorld Vaccine Polls
Official Trusted World Vaccine Polls for the Covid-19 Virus. Get the official thoughts of the World about Coronavirus.www.worldvaccinepoll.com
Leuke poll, leuk om de uitslag te zien