Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat doe ik ook..... Maar alleen om iedereen die mij wil dwingen om te prikken een snelle effectieve kater te bezorgen´Laat zien dat jij ook je mouw opstroopt!
Om jezelf en uiteindelijk de mensen om je heen te beschermen tegen het coronavirus, is vaccineren de belangrijkste stap. Wil jij je laten vaccineren als jij aan de beurt bent, of ben je al gevaccineerd? Laat het anderen weten. Maak hier je eigen ‘Ik stroop mijn mouw op’ poster. Print hem of deel hem op je social media pagina’s met #IkStroopMijnMouwOp´
Deze drummer is uit zijn band gezet omdat hij geen injectie wil omdat hij volgens mij al Guillaume Barre heeft dat een bekend symptoom is van vaccinatieschade:
Ik luisterde er toch al niet naar.Weer een band voor de zwarte lijst.
Deze week ontvangen schooldirecties van het voortgezet onderwijs een brief waarin zij dringend worden verzocht geen medewerking te verlenen aan de komst van de vaccinatiebus bij school. Doen ze dat wel, zullen directieleden persoonlijk aansprakelijk gesteld worden als er schade optreedt door vaccinatie.
EINDELIJK! Luisteren deze ouders soms naar Dotcom Radio of zo?Groep van duizenden ouders: prikbus bij scholen onaanvaardbaar, schooldirectie aansprakelijk voor schade
Stichting Wij de Ouders gaat over tot actie richting scholen naar aanleiding van de aankondiging van minister De Jonge om prikbussen in te zetten.www.ninefornews.nl
Dat zou sowieso een handig icoontje zijnIk mis hier de kots-emoticon voor dit boegbeeld van ´friends´
Ik hoor het Jacobse en van Es nog zeggah:
De afgelopen dagen was #prikspijt trending en is dat wellicht nog steeds. Door nu veel te berichten met ongevaccineerden die spijt hebben, wordt deze term ge-herdefinieerd. Het is steeds hetzelfde truukje.Opvallend veel berichten in de media over mensen die 'spijt hebben' dat ze niet gevaccineerd zijn. Vandaag weer over zwangere vrouwen die zogezegd op het IC liggen met COVID omdat ze zich niet hebben gevaccineerd. De oorlog is zich aan het verharden.