Covid vaccins

Nou Sampjes, voor God spelen in een lab.

Ze schrijven het zelf al:

Aangezien Rutte nog wel eens last heeft van selectief geheugenverlies, hierbij nogmaals:

Bekijk bijlage 2013

Dat was Rutte al vergeten na 1 seconde, er zijn meerdere bedrijven die zulke eisen stellen al is het tegen alle wetten in. Maar met de nsbderlandse rechtspraak zullen de rechters wel zeggen dat vaxinazis dit mogen doen.
Graag namen en rugnummers van de bedrijven die deze vax verplichten voor de slaven, weten we wie te boycotten

Dat niet-gevaccineerden het leven beetje bij beetje onmogelijk wordt gemaakt schijnt voor niemand een probleem te zijn.

Wanneer je straks als ongevaccineerde geen boodschappen meer kunt doen is het: zeker sterven van de honger of misschien sterven aan de prik.
Maar van vaccinatiedwang is geen sprake…

Rustig afwachten ik blijf wel thuis voorlopig, stel dat het zo wordt dat ongevaxten nergens meer mogen komen, alleen online boodschappen verder niet in het openbaar verschijnen, dan lopen de besmettingen september weer op en valken de doden bij de gevaxten..... Wie moeten ze dan de schuld geven met hun prik 😇😇
Als ik het goed begrijp is al die controle niet mogelijk zonder smartfoon; als we die eens de deur uit deden...

2 minuten Pierre Capel:

Slecht geinformeerd bij landelijk vaccinatienummer,
iemand belt even op met wat vragen en zorgen over prikken van kinderen vanaf 12 jaar
www.bitchute.com

Contact met landelijk vaccinatienummer 0800-7070 - DELEN DELEN DELEN

HET IS BIZARRRR... OM TE ZIEN EN HOREN HOE SLECHT DE MENSEN IN NEDERLAND WORDEN GEÏNFORMEERD DOOR ONZE OVERHEID WAT BETREFT VACCINATIE. DEEL DEZE VIDEO ZOVEEL MOGELIJK MET OUDERS VAN SCHOOLGAANDE KINDERENNTUSSEN DE 12 EN 18 JAAR.
www.bitchute.com
www.bitchute.com

Slecht geinformeerd bij landelijk vaccinatienummer,
iemand belt even op met wat vragen en zorgen over prikken van kinderen vanaf 12 jaar
www.bitchute.com

Contact met landelijk vaccinatienummer 0800-7070 - DELEN DELEN DELEN

HET IS BIZARRRR... OM TE ZIEN EN HOREN HOE SLECHT DE MENSEN IN NEDERLAND WORDEN GEÏNFORMEERD DOOR ONZE OVERHEID WAT BETREFT VACCINATIE. DEEL DEZE VIDEO ZOVEEL MOGELIJK MET OUDERS VAN SCHOOLGAANDE KINDERENNTUSSEN DE 12 EN 18 JAAR.
www.bitchute.com
www.bitchute.com
🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮 bestaat al jaren wat een leugens

Rustig afwachten ik blijf wel thuis voorlopig, stel dat het zo wordt dat ongevaxten nergens meer mogen komen, alleen online boodschappen verder niet in het openbaar verschijnen, dan lopen de besmettingen september weer op en valken de doden bij de gevaxten..... Wie moeten ze dan de schuld geven met hun prik 😇😇
Ik hoop dat je gelijk hebt/krijgt.
Maar onderschat het vermogen van onlogisch denken niet bij die flippoos:-

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan