Covid vaccins

Een patent dat Bill Gates heeft en kijk naar het nummer 060606… of terwel 666! Dit verzin je toch niet. De wise tradition podcast vanvandaag gaat er onderandere over. Ik checkte of dat patent echt was… is denk is al een gedeeld. Maar deze shit gaat in een vaccinatie volgens de spreker dan die podcast en dat het al getest word in Afrika. Ik geloof het wel. Maar als nog mark of thé beast… ik was gewoon beetje verbaasd over de openlijkheid er van.
Complotdenker

Een patent dat Bill Gates heeft en kijk naar het nummer 060606… of terwel 666! Dit verzin je toch niet. De wise tradition podcast vanvandaag gaat er onderandere over. Ik checkte of dat patent echt was… is denk is al een gedeeld. Maar deze shit gaat in een vaccinatie volgens de spreker dan die podcast en dat het al getest word in Afrika. Ik geloof het wel. Maar als nog mark of thé beast… ik was gewoon beetje verbaasd over de openlijkheid er van.
Complotdenker
Wise Traditions? Serieus, de WAPF? Te bedenken dat ik in 2016 geroyeerd ben vanwege 'complottheorieen'.

Mike

Mss dat ze die vaccinatieplicht op de indirecte manier willen uitvoeren in Nederland? Dat het vooral via de bedrijven etc gaat zodat Rutte de onschuld kan spelen... Dus op de schijnheilige Nederlandse manier...

Oow gelukkig het is gechecked en het gaat niet in een vaccin. Fijn kunnen we weer gaan slapen 😴.

maar even alle gekheid op een stokje dit is een patent dat zo ongeveer de natte droom van China is…

Complotdenker
Oh het heeft dr factcheck gehad, mooi dan kunnen we er blind van uitgegaan dat dit in vaccins komt of al zit, aangezien elke factcheck tot nu toch is uitgekomen, nee het is de natte droom van kill Bill Gates en zijn quackcinatie maffia

Rutte wil geen vaccinatieplicht, dus het komt er.

"Nederland is geen voorstander van een vaccinatie plicht op dit moment, je weet nooit hoe de situatie zich ontwikkeld, als zou blijken dat in Nederland om wat voor reden dan ook je toch een stap verder moet gaan"

Ben benieuwd of die reden er komende winter zal komen, zou me niks verbazen.
Argumenten:
- A status coronavirus
- versnelde EMA volledige goedkeuring vaccin
- ongevaccineerden vormen gevaar voor de volksgezondheid
- schade economie (lockdowns etc)
- een flinke doses propaganda; positieven en zieken hoofdzakelijk onder ongevaccineerden, nieuwe varianten door ongevaccineerden, etc

Oh het heeft dr factcheck gehad, mooi dan kunnen we er blind van uitgegaan dat dit in vaccins komt of al zit, aangezien elke factcheck tot nu toch is uitgekomen, nee het is de natte droom van kill Bill Gates en zijn quackcinatie m
Oh het heeft dr factcheck gehad, mooi dan kunnen we er blind van uitgegaan dat dit in vaccins komt of al zit, aangezien elke factcheck tot nu toch is uitgekomen, nee het is de natte droom van kill Bill Gates en zijn quackcinatie maffia
Ja wie weet wat er inzit… ik zie ze overal voor aan. Maar ze hebben vast het beste met je voor 🙈😂

Complotdenker

Deze mail van Marij (dotcom.radio) had ik al een paar dagen in mijn mailbox zitten, normaal gaan er dagelijks tientallen berichten in de digitale vuilnisbak, -vrijwel ongezien- omdat de titel mij niet aanzet tot actie en vanwege tijdgebrek / prioriteiten. Dit bericht had ik dus al dagen bewaard. Gister had ik eindelijk wat tijd (meer als 2 uur durende video

Morgen komt hij op de site BELANGRIJK

DE STAAT IS EEN CRIMINELE ORGANISATIE

mr. drs. Arno G.W. van Kessel spreekt voor een publiek over de zaken die tegen de staat worden aangespannen. De manier waarop kinderen nu vaccins worden opgedrongen zorgt voor radicaal verzet. De staat wordt nietig verklaard.

We worden aangevallen door een elite die onze volksvertegenwoordiging, media en wetenschap compleet controleren. We zullen moeten vechten voor ons leven en dat van onze kinderen...

https://www.bitchute.com/video/pPghQ0Y691Sa/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan