Covid vaccins

Lachen is prima, leuk, nodig, gezond en hoort er meer dan bij :D

"Te serieus" hoort bij mij inderdaad en heeft me gebracht waar ik ben. Ondertussen gniffel ik hier en daar mee hoor, no worries ;)

Laten jullie dan tussen al het lachwekkende ook even indalen wat ik bedoel? Lachen om gepubliceerde plannen houdt ook in dat je ze ergens serieus neemt.
Waak ook voor angst op te wekken. Bij jezelf, bij anderen. Zie ook dat de oorlog via dat pad loopt.

Je neemt jezelf nog steeds te serieus.

Mike

Nee, ik neem de oorlog en de zorg te serieus. Valkuil: zorg om anderen. Ik zie hier dingen geschreven worden waar mijn tenen van krommen.
Zelf benoemd wakker zijn en ondertussen in de pas van het kwaad meelopen.

Ik ben een muggenzifter, partypooper en advocaat van de duivel [wat in de huidige tijd een zeer slecht uitgekozen term is] wat mensen niet goed kunnen zetten.

Mike, geef je met "nog steeds" antwoord op je eigen vraag in mijn voorsteltopic? Je weet allang welke naam ik eerder op dit forum had of je vermoedt het :D If so, keep it to yourself please.

Nee, ik neem de oorlog en de zorg te serieus. Valkuil: zorg om anderen. Ik zie hier dingen geschreven worden waar mijn tenen van krommen.
Zelf benoemd wakker zijn en ondertussen in de pas van het kwaad meelopen.

Ik ben een muggenzifter, partypooper en advocaat van de duivel [wat in de huidige tijd een zeer slecht uitgekozen term is] wat mensen niet goed kunnen zetten.

Mike, geef je met "nog steeds" antwoord op je eigen vraag in mijn voorsteltopic? Je weet allang welke naam ik eerder op dit forum had of je vermoedt het :D If so, keep it to yourself please.
Ik vermoed het zeer zeker, maar houd het voor me!

Mike

Ga vluchten ... als ze dit soort muskieten op me afsturen ... spuitbus en muggenmepper hielpen niet.
Eeh ... ik bedoel ... boodschappen doen ... wie weet vind ik wat zwaarder geschut in de schappen.

Bijlagen

• Mosquito navy helicopter.jpg
    Mosquito navy helicopter.jpg
    166,6 KB · Weergaven: 4
Die muggen durven niet meer in onze buurt te komen. Wij hebben allemaal Ivermectine in ons bloed dat vinden ze niet lekker 😜
Mijn potjes staan bijna 2.000km in NL :cry: en potjes naar Goulashland zijn teruggestuurd in Sjina. Die zouden al die rare taaltekens toch moeten kunnen lezen.

Ga vluchten ... als ze dit soort muskieten op me afsturen ... spuitbus en muggenmepper hielpen niet.
Eeh ... ik bedoel ... boodschappen doen ... wie weet vind ik wat zwaarder geschut in de schappen.
Is dit iets tegen die muggen, misschien ietsjes upgraden 🤣🤣🤣 een net gun

Bijlagen

• images (3).jpeg
    images (3).jpeg
    7,1 KB · Weergaven: 1
Dhr. (of Mw.) Psychrolutes Marcidus heeft ook een vaxxie (teveel) gehaald. Visspecies of uit de hand gelopen project van Dhr. "Mengele" Fauci?

Bijlagen

• Blobvis.jpg
    Blobvis.jpg
    19,9 KB · Weergaven: 3

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum