Covid vaccins

Zou je wel denken ja. Maar er staan nogal wat mensen om haar heen, dat voelt vast intimiderend, en als ze dan ook nog zeggen "ach het is maar een prikje, het is zo voorbij" kan ik me voorstellen dat ze blijft zitten, ondanks de angst voor naalden. Maar ik versta er geen bal van wat ze daar zeggen, misschien beloofden ze haar als ze blijft zitten wel een avondje "Dansen met Jansen" ;)
Waar zijn haar ouders (of vrienden) om haar in geval van naaldangst bij te staan?
Waar de MAN- vader om zijn dochter te beschermen tegen bio-wapen?
Beschermt het verplegend personeel of komen ze als een vrouwenaanvalsmeute te omcirkelen en te intimideren?

De vader zat naast de priklokatie in woke StarBucks een koffie-latte te drinken .. met kaneelpoeder in de vorm van een hartje! Waar is moeders? Moeders is uitgezonden op woke oorlogsmissie onder leiding van Luitenant-Generaal Tranny ... Sun Tzu: "win van de vijand door in woke kleuren te verschijnen op het oorlogsveld .... de vijand lacht zich dood .. geen kogel meer nodig." "Komt er toch nog een overlevende vijand op je af, roep dan je naam en rang ... Korporaal O.M. Gebouwd, gender 58b, categorie 2.3.1.a lid 3.4f van de Genderbrigade .... en dat je vindt dat de vijand te dicht in jouw persoonelijke ruimte komt ... wilt u a.u.b. dood neervallen ..... vijand verslagen! Broeken volgescheten en dood neergevallen van het lachen... gelukkig kaki.

En wie filmt dit? En waarom doet hij/zij niets? Het zou mij niet verbazen als deze dramadoos dit zelf geregisseerd heeft zodat ze een mooi filmpje heeft op insta over hoe zielig ze is.

Mike

Ja laten we ook nog bang worden voor muggen.
De angstmachine blijft maar doorrammen hè mensen.

Trap er niet in en geef het geen energie.

Volgens mij leven de meeste forumleden niet in angst, of leren van elkaar daarvan af te komen. ;)
Sorry, helaas vanochtend erg veel energie (en dat na 1,5 maand koffieloos) .. dus .... 🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟
Jemig zou 'kopieer en plak' makkelijker gaan? Als computer🤓 kom ik daar nu pas achter! Lamme muishand maar even rust geven in zonovergoten moestuintje.

Volgens mij leven de meeste forumleden niet in angst, of leren van elkaar daarvan af te komen. ;)
Sorry, helaas vanochtend erg veel energie (en dat na 1,5 maand koffieloos) .. dus .... 🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟
Jemig zou 'kopieer en plak' makkelijker gaan? Als computer🤓 kom ik daar nu pas achter! Lamme muishand maar even rust geven in zonovergoten moestuintje.

Pas je in de moestuin wel op voor 🦟? 😁

Pas je in de moestuin wel op voor 🦟? 😁
😂 Gisteren is nog door de gemeente een sproeivliegtuigje ingezet tegen muggen (o.a. tijgermug). Daar ga je dan met je organic garden. Was vooral in stad zelf boven en langs de rivier (te heet, te langzaam stromend water). Dus ver genoeg (en windstil) om geen volle lading te krijgen. Tja of alle muggen vluchten nu naar veiligere oorden ... hier dus.

😂 Gisteren is nog door de gemeente een sproeivliegtuigje ingezet tegen muggen (o.a. tijgermug). Daar ga je dan met je organic garden. Was vooral in stad zelf boven en langs de rivier (te heet, te langzaam stromend water). Dus ver genoeg (en windstil) om geen volle lading te krijgen. Tja of alle muggen vluchten nu naar veiligere oorden ... hier dus.
De oplossing kwam ik hier op het Forum al tegen,
Je zet alle ramen open zodat alle muggen naar binnen komen, daarna ramen en deuren sluiten en buiten gaan slapen. 🤣🤣🤣

Maak je maar op voor de Hongaarse muggengriep!

Mike
Hol kaphatok oltást a magyar szúnyog influenza ellen?
Where can I get vaccinated against Hungarian mosquito influenza?

Gelukkig staat er 1 woord in dat herkenbaar is. Maar zelfs woke vertaalmachine G. heeft moeite met de taal, dus er kan best iets heel anders staan: b.v.
Beste Hugo Schoenenfat, kan ik deze genetische steekmuginjectie steken waar het zonlicht niet schijnt?

Zijn forumleden niet bang voor een mug?
Vast niet.
Echter wordt hier wel vreselijk veel aandacht en platform gegeven aan de bangmaakmachine. Wees of wordt er bewust van wat die energie met je doet, wat die energie met de lezers doet en wat die energie doet met diegenen wie je nou net geen energie wilt geven.
Er zijn vele manieren waarop ze de door hun gewenste energie bundelen, dit is er een van.
Besteed liever je aandacht aan waarheidsvinding, aan de nieuw te bouwen maatschappij, aan manieren van overleven.

Dit is geen reprimande, geen beschuldiging of wat dan ook van dien aard. Het is van mij een klein prikje omdat ik de leden in wil laten zien dat men teveel energie geeft aan hetgeen de donkere kant ze biedt. Uit liefde en uit zorg geschreven.

Je probeerde te schrijven met potlood en... toen werd alles uitgewist!

Mike
😱 word ik uitgewist door gummen...muggen .. potloden .. nu ben ik bang geworden, wat is het leven toch een grote angst ... Haaaaaaaaaans! Zo nu even portie vitamine Zon halen buiten om die angst te verwerken... in mijn overlevingsmoestuin. Neem wel spuitbus, muggenmepper mee ... hopelijk komt er geen vlieg, dan moet ik de vliegenmeppert zoeken.

Laatst bewerkt:
Waar zijn haar ouders (of vrienden) om haar in geval van naaldangst bij te staan?
Waar de MAN- vader om zijn dochter te beschermen tegen bio-wapen?
Beschermt het verplegend personeel of komen ze als een vrouwenaanvalsmeute te omcirkelen en te intimideren?

De vader zat naast de priklokatie in woke StarBucks een koffie-latte te drinken .. met kaneelpoeder in de vorm van een hartje! Waar is moeders? Moeders is uitgezonden op woke oorlogsmissie onder leiding van Luitenant-Generaal Tranny ... Sun Tzu: "win van de vijand door in woke kleuren te verschijnen op het oorlogsveld .... de vijand lacht zich dood .. geen kogel meer nodig." "Komt er toch nog een overlevende vijand op je af, roep dan je naam en rang ... Korporaal O.M. Gebouwd, gender 58b, categorie 2.3.1.a lid 3.4f van de Genderbrigade .... en dat je vindt dat de vijand te dicht in jouw persoonelijke ruimte komt ... wilt u a.u.b. dood neervallen ..... vijand verslagen! Broeken volgescheten en dood neergevallen van het lachen... gelukkig kaki.
Geeeeeen idee, maar sommigen doen alles voor de likes dus indd wat Mike zegt zou mij ook niet verbazen..
Kijk mij zielig zijn want ik heb een bijna dood ervaring van angst voor het prikkie terwijl ik hem eigenlijk dolgraag wil om daarna trots mijn teletubbiesticker op de arm te kunnen tonen..
Maar iemand hier was al zo aardig om te vertalen wat er gezegd werd want mijn Spaanse taalkennis komt niet verder dan hola en bueno :ROFLMAO:

Zijn forumleden niet bang voor een mug?
Vast niet.
Echter wordt hier wel vreselijk veel aandacht en platform gegeven aan de bangmaakmachine. Wees of wordt er bewust van wat die energie met je doet, wat die energie met de lezers doet en wat die energie doet met diegenen wie je nou net geen energie wilt geven.
Er zijn vele manieren waarop ze de door hun gewenste energie bundelen, dit is er een van.
Besteed liever je aandacht aan waarheidsvinding, aan de nieuw te bouwen maatschappij, aan manieren van overleven.

Dit is geen reprimande, geen beschuldiging of wat dan ook van dien aard. Het is van mij een klein prikje omdat ik de leden in wil laten zien dat men teveel energie geeft aan hetgeen de donkere kant ze biedt. Uit liefde en uit zorg geschreven.
Maar Kattekop, nu ben jij toch echt degene die het allemaal te serieus en te zwaar neemt. Wij lachen ons ondertussen kapot met muggen en gummen! 😂

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan