Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat een gestoorde.Bekijk bijlage 2322sommige mensen verdienen ook niet beter.......
Prachtig en NL ondertiteld:“Het gaat allemaal om transhumanisme, en heeft niets te maken met uw gezondheid of het vernietigen van een virus” – Dr. Carrie Madej
Hopelijk wekt deze uitspraak uw nieuwsgierigheid op, en niet uw angst of uw vooroordeel. Carrie Madej weet waar zij het over heeft en zij weet ons niet alleen te informeren, maar ook te bekrachtingen. Kennis is macht en dat geldt zeker voor de situatie waarin wij ons nu bevinden.
Daar zitten wel zulke brieven bij, thanks daarvoor. Maar die ik in eerste instantie zocht was een hele uitgebreide waarbij fijntjes verteld werd waar de werkgevert allemaal verantwoordelijk voor wasBedoel je deze?
Viruswaarheid
𝐕𝐨𝐨𝐫𝐛𝐞𝐞𝐥𝐝 𝐛𝐫𝐢𝐞𝐟 𝐭𝐞𝐧 𝐛𝐞𝐡𝐨𝐞𝐯𝐞 𝐯𝐚𝐧 𝐖𝐞𝐫𝐤𝐧𝐞𝐦𝐞𝐫 𝐢.𝐯.𝐦. 𝐕𝐚𝐜𝐜𝐢𝐧𝐚𝐭𝐢𝐞 Deze voorbeeld brief kunt u downloaden, uitprinten en overhandigen aan uw werkgever indien u niet akkoord gaat met vaccinatie die uw werkgever van u verwacht. Link om de brief te downloaden: https://viruswaarheid.nl/download/...t.me
staat wel 2019 bij bovenaan, al oudere tekst en is situatie nu anders?!
Ik heb de brieven zelf nog niet gelezen.Daar zitten wel zulke brieven bij, thanks daarvoor. Maar die ik in eerste instantie zocht was een hele uitgebreide waarbij fijntjes verteld werd waar de werkgevert allemaal verantwoordelijk voor was
Dit is iig ook bruikbaar.