Covid vaccins

Maar gelukkig geen corona.
Mike heeft het druk met zijn lezing in Noord-Holland. Ik heb zijn LP even geleend.
Patriots have eachother's back!

Met de nadruk op die 1,5 ... anderhalf jaar geleden / 1,5 meter / 1,5 hersencel . Snel je boosterschot halen, wie weet kan je dan trots navertellen nog 20 aanvallen te hebben verwerkt.

God kent je niet meer. God gaf je een reprobate mind.

Zal wel weer een acteur blijken te zijn van de Bee Bee Cee. Bullshit Broadcasting Corporation.

“Het gaat allemaal om transhumanisme, en heeft niets te maken met uw gezondheid of het vernietigen van een virus” – Dr. Carrie Madej

Hopelijk wekt deze uitspraak uw nieuwsgierigheid op, en niet uw angst of uw vooroordeel. Carrie Madej weet waar zij het over heeft en zij weet ons niet alleen te informeren, maar ook te bekrachtingen. Kennis is macht en dat geldt zeker voor de situatie waarin wij ons nu bevinden.
Prachtig en NL ondertiteld:

Ik krijg net een bijdrage voor dotcom van komende zondag, dit is mijn bevinding na een half uurtje

[Andre] Stand van zaken werking en bijwerkingen van corona vaccins door Dick Bijl. oud-huisarts/epidemioloog, president International Society of Drug Bulletins (ISDB)
--- Noot, na een klein stukje van de inro gelezen te hebben ben ik maar snel naar de conclusie gegaan en deze ene regel vast alles voor mij samen: "Onafhankelijke onderzoekers hebben meerdere verzoeken ingediend bij de fabrikanten en registratieautoriteiten om de ruwe onderzoeksgegevens te overleggen zodat zij deze kunnen zelf analyseren. Daarop is nog geen actie gekomen. Of ik mijzelf laat vaccineren laat ik afhangen van de uitkomsten van die analysen.
---Noot 2: Mijn conclusie mijnheer Bijl is als onderzoeker zelf een SUPER ZOMBIE alleen al door het misplaatste vertrouwen in Big Farma

Vraagje:

Er circuleerde ergens een standaard voorbeeld brief met een soort vrijwaring die je door je werkgever kon laten (proberen te) ekenen zodra er gemekkerd werd over een vaccinatie.

Brief waarin je het bedrijf aansprakelijk stelt en verantwoordelijk houdt voor alle kosten etc etc etc.

Ik kan die nergens meer vinden:-( Heeft iemand die nog ergens?

Bedoel je deze?

Bedoel je deze?
Daar zitten wel zulke brieven bij, thanks daarvoor. Maar die ik in eerste instantie zocht was een hele uitgebreide waarbij fijntjes verteld werd waar de werkgevert allemaal verantwoordelijk voor was

Dit is iig ook bruikbaar.

Daar zitten wel zulke brieven bij, thanks daarvoor. Maar die ik in eerste instantie zocht was een hele uitgebreide waarbij fijntjes verteld werd waar de werkgevert allemaal verantwoordelijk voor was

Dit is iig ook bruikbaar.
Ik heb de brieven zelf nog niet gelezen.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan