Covid vaccins

Mike had gelijk, the usual drama

For those who keep thinking she was forced to get vaccinated, she was not, she was just afraid of the needle, the nurses and her mother were all super sweet with her to calm her down

Bewust Onwetend Burger

Gevaccineerd familielid en haar soja-latte-aanhangsel hebben hele vakantie moeten annuleren. Ondanks double super vaxxing jabs mochten ze Japan niet in. Ze wilden toen naar Amerika maar daar zijn ook allerlei onzekerheden. En nog steeds gaan er geen lampjes branden. Nu een trip gevonden waar geen covid-eisen werden gesteld :rolleyes::rolleyes:

Bewust Onwetend Burger

Gevaccineerd familielid en haar soja-latte-aanhangsel hebben hele vakantie moeten annuleren. Ondanks double super vaxxing jabs mochten ze Japan niet in. Ze wilden toen naar Amerika maar daar zijn ook allerlei onzekerheden. En nog steeds gaan er geen lampjes branden. Nu een trip gevonden waar geen covid-eisen werden gesteld :rolleyes::rolleyes:
soja-latte-aanhangsel :ROFLMAO:

Bewust Onwetend Burger

🤣🤣🤣 wat voor Quackantie heeft je familie lid incl soja latte 🤮🤮🤮🤮🤮🤢🤢🤢🤢 aanhangsel nu zonder covideisen Terschelling 🤣🤣

Dat hoor ik wellicht nog eens precies als ze terug zijn. Binnen Europa zei de tam-tam en grape-vine. 🍇

Ik sta bij velen al een poosje, sinds mijn covid-boek & vaxxinatie-boek met feiten en veronderstellingen (voordat ze geprikt gingen worden), niet echt meer op de lijst voor dagelijkse / periodieke briefings. Een enkeling had de moed me te vertellen dat ik 'out of grace' (out of vriendenkring) was. Alle anderen laffe weekdieren (40+ jaar vriendschap) zwijgen tot op vandaag (al maanden). Ze zijn allemaal te bang dat er wakkere reactie volgt. Ego'tjes in de weg. Blinderingen voor zodat 'echte' leven niet gezien hoeft te worden.

Prima. Mijn plicht gedaan. Vele nieuwe positieve mensen ontmoet op dezelfde frequentie. Veel andere geinteresserde mensen ontmoet en kunnen voorzien van wakkere informatie. Op die manier meer effect gehad dan trekken aan dooie paarden om ze water bij de bron te laten drinken (ja..ja.. mix van 2 spreekw.)

Inderdaad; soja-latte-weekdier-aanhangsel! Want een echte MAN had mijn zus, nu zijn taak i.p.v. de oudste broer, beschermd tegen de genetische manipulatie en waanzin der Fascismus und Propaganda. 💪

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan