Covid vaccins

Dank Angelface, we gaan kijken wat ik terugkrijg.
Dit soort opzoekdingen is hij wel gevoelig voor.
Hij heeft net zijn twee gratis testen opgevraagd 🙄.
Mij hebben ze die trouwens niet gestuurd.
Ik zou ze natuurlijk niet bestellen.
Ik had vanochtend verteld dat er een arts is die ervan overtuigd is dat de gevaccineerden de echte verspreiders zijn van de spike-eiwitten: https://www.bitchute.com/video/pgOtMV9aRf0p/
Nu wil hij daarom zo´n chirurgisch mondkapje nota bene.
Zo bedoelde ik het nou ook weer niet 😕.
De vaccins is hij gelukkig niet happig op vanwege dat het nog een experiment is en ´omdat ze niet genoeg beschermen´.
En dat nieuws uit Japan is hem ook niet ontgaan.
Tja ik maak me druk om mijn vriend en zijn gezondheid.
Ik begrijp jou wel dat je je op overleving wil richten nu en niet op mensen uit hun hypnose halen wat geen doen is.
Gelukkig wordt langzaam voor meer en meer mensen duidelijk wat men vanaf punt nul met de bevolking voor had.
Goed dat je volhoudt Dorothé. Dorien
De zorg voor een ander is niet gestopt vorig jaar lijkt me. Echter als iemand echt niet wil en het je mega veel energie en stress kost dan is het tijd om los te laten. Zo te lezen is het nog niet zo laat voor jou bij de zorg om je vriend.
Zolang je vriend blijft twijfelen heb jij voet aan de grond immers. Pik steeds meer grond voor je argumenten in.
Er lijkt toch wel een kentering en zolang hij niet geprikt is, is er hoop.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de/een "virus" te pakken, van m'n broer moeten gekregen hebben toen hij van vakantie (Turkije) weer terug is. Symptomen wat ik heb is vermoeidheid, half verstopte neus en wat lichte reukvermogen. Ik drink vlierbessen siroop, bottenbouillon, olive leaf extract, vit d. 3000, zink en vitamine c tot 6000mg dagelijks. Ik heb geen topic kunnen vinden waar allerlei ervaringen van de forum leden opstaat..

Nee, ik ben niet wezen testen, ook tijdens m'n vakantie nu heeft het geen nut (wat weer verplicht is op m'n werk)..

Ik heb de/een "virus" te pakken, van m'n broer moeten gekregen hebben toen hij van vakantie (Turkije) weer terug is. Symptomen wat ik heb is vermoeidheid, half verstopte neus en wat lichte reukvermogen. Ik drink vlierbessen siroop, bottenbouillon, olive leaf extract, vit d. 3000, zink en vitamine c tot 6000mg dagelijks. Ik heb geen topic kunnen vinden waar allerlei ervaringen van de forum leden opstaat..

Nee, ik ben niet wezen testen, ook tijdens m'n vakantie nu heeft het geen nut (wat weer verplicht is op m'n werk)..
Heb je Ivermectine? Dan ben je er snel vanaf.

En dit bericht kreeg ik via TG doorgestuurd:
Ook dit keer heeft de mainstream media zich schuldig gemaakt aan fake nieuws. Maar er is veel film materiaal gemaakt, waarbij de waarheid wordt getoond te vinden op www.artsenvoorwaarheid.nl. ook wordt er strafrechtelijk aangifte gedaan 8 september tegen alle leden van het bestuur van het ROC Friese Poort en de aanwezige GGD werkers. Ook Zullen ze allemaal individueel hoofdelijk en persoonlijk aansprakelijk worden gesteld, voor alle door iedere leerling onafhankelijk geleden en nog te lijden (letselschade) a.g.v de door hen onrechtmatig ontvangen gif spuiten onder de verantwoording van deze bestuursleden en GGD medewerkers. We beschikken over uitstekend beeldmateriaal en de aanwezigheid van de politie en Boa die het voorval op hun ambtseed kunnen bevestigen. Ook zal er aangifte gedaan worden tegen de Leeuwarden krant vanwege smaad laster en reputatieschade van een arts en advocaat. Aldus Arno van Kesteren Ik hoop dat vele artsen en advocaten deze acties op dezelfde manier gaan ondersteunen dat zal veel slachtoffers onder de jeugd schelen!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan