Zie het weekoverzicht van Willem en Jeroen. Het is allemaal smoke and mirrors, het 'vaccin' is en blijft experimenteel, onder welke noemer dan ook.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, weekoverzicht uiteraard gezien maar ik vond dit ook wel een duidelijk artikel.Zie het weekoverzicht van Willem en Jeroen. Het is allemaal smoke and mirrors, het 'vaccin' is en blijft experimenteel, onder welke noemer dan ook.
Mike
hoi Angelface, dank voor deze prent! Ik probeer al tijden op mijn vriend in te praten dat die injecties de dood in de pot zijn. Heeft 0,0 zin. Hij zei gelukkig wel dat hij het voor mij dan niet zou doen. Ergens denk ik dat hij het zelf ook niet wil, maar dat hij dat verstandelijk niet aan zichzelf mag toegeven. Ik had eerder gezegd dat ik van binnen ´dood´ zou gaan als hij zich zou laten injecteren, wat ook zo is. En ergens zat het besef van dat hij de vaccinatie niet wil er al wel bij hem, maar hij zat wel in de ´coronascare´, ook ´omdat´ hij echt flink griep gehad heeft half maart 2020. Hij was gelukkig vanuit zichzelf al niet happig op die prik omdat het een experiment betreft, maar hij is niet tegen injecties voor het voorkomen van infectieziekten in het algemeen helaas en kon zich voorstellen dat hij in de toekomst misschien nog wel voor de bijl zou kunnen gaan. Twee dagen terug had hij een droom over een cobra die bovenin het huis van zijn moeder zat. Zijn moeder is al gevaccineerd trouwens. En hij wilde zijn moeder waarschuwen voor die cobra. Ik denk nu: ik hoef hem niet te behoeden, want het zit al genoeg in zijn onderbewuste: die cobra, dat is gewoon ook al zijn instinctieve, onbewuste angst voor big farma! En corona - cobra: het is te toevallig! Ik heb dit plaatje ook naar hem gestuurd. Hartelijk dank!
Hij is volledig gevaccineerd, hoe kan je dan ziek worden? Sorry dit is fake news
Volgens mij is dat een cluster fuck, gevaxten bijna onzichtbaar zelfs bij opstapelenVaccinatiegraad Peiling
www.vaccinatiepeiling.nl
de peiling is volgens mij nog maar een dag online
website werkt niet op mijn computer dus, weg ermee deze peilingVaccinatiegraad Peiling
www.vaccinatiepeiling.nl
de peiling is volgens mij nog maar een dag online
Via TG:website werkt niet op mijn computer dus, weg ermee deze peiling
Via TG:
[Doorgestuurd van Denk Zelf! No Name $,Denk Zelf]
Sinds vanmiddag 14:00 uur lag de website vaccinatiepeiling.nl plat, net als gister wegens zware DDoS aanvallen terwijl zeer veel gedeeld werd, met al meer dan 12 duizend stemmen binnen 48 uur ondanks 50% downtime. De waarheid mag niet naar buiten want de propagandaleugens worden ontmaskerd, doordat het omgekeerde beeld zichtbaar wordt: veel meer ongevaccineerden dan gevaccineerden. https://www.martinvrijland.nl/nieuw...evallen-met-ddos-aanvallen-uren-uit-de-lucht/