Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Ook nu niet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ook nu niet.
Nope, bewijst de spreuk zijn gelijk maar weer meeOok nu niet.
Mooi draadje van een intelligent en begaan mens:
Das idd ruk, het lukt bij mij nog wel via windows laptop.Ik word een beetje niet goed van draadjes en plaatjes die ik niet meer kan zien op twatter omdat ik geen account heb.
Dat begrijp ik niet, want ik heb er ook geen account maar kan echter wel alle hier geplaatste links naar Twitter bekijken.Ik word een beetje niet goed van draadjes en plaatjes die ik niet meer kan zien op twatter omdat ik geen account heb.
Eureka, ik de twitter app van mijn telefoon gegooid en nu werkt het weer normaal. Zoals het altijd ging. OléIk word een beetje niet goed van draadjes en plaatjes die ik niet meer kan zien op twatter omdat ik geen account heb.
Iedereen heeft zijn eigen motivatie. Ik ben blij dat ze nu in ieder geval anderen waarschuwt. Dat zouden er meer moeten doen.
Heb je zeker gelijk in.Iedereen heeft zijn eigen motivatie. Ik ben blij dat ze nu in ieder geval anderen waarschuwt. Dat zouden er meer moeten doen.