Covid vaccins

Ik wacht nog even op de vaccinatie plicht, dan kunnen ze me ontslaan:)

Ben nu al lang blij dat ik bij ald zit en niet bij leaseplan
Moeilijke keuzes 🤣🤣🤣

Net de reacties onder het Shell bericht ff door gekeken, de covidiots zijn echt gestoord die gekken hadden in de oorlog werkelijk alles uitgemoord wat tegen de nazi's was

Ik vraag me af wanneer de verplichte quackzinazi komt .... Maand of zo

Vattenfall steekt energie in discriminatie en medische apartheid: Groene en oranje helmstickers voor gevaccineerde en ongevaccineerde werknemers.​

by doezelfnormaal | sep 5, 2021
vattengronje.png

Vattenfall, voorheen bekend onder de naam Energiebedrijf Nuon, heeft nieuwe maatregelen genomen om op de werkvloer gevaccineerden van ongevaccineerden te scheiden.
Gevaccineerden krijgen een groene sticker op de helm, ongevaccineerden een oranje sticker.
Vattenfall-2-1024x885.png

Vattenfall steekt energie in discriminatie en medische apartheid: Groene en oranje helmstickers voor gevaccineerde en ongevaccineerde werknemers.​

by doezelfnormaal | sep 5, 2021
vattengronje.png

Vattenfall, voorheen bekend onder de naam Energiebedrijf Nuon, heeft nieuwe maatregelen genomen om op de werkvloer gevaccineerden van ongevaccineerden te scheiden.
Gevaccineerden krijgen een groene sticker op de helm, ongevaccineerden een oranje sticker.
Vattenfall-2-1024x885.png
Overstappen als je er zit met stroom en gas

Bedoel vattenval dus. Niet die van Mike
Vattenval is heel vaak all heel erg fout.

Met hunnie klimaat neutraal fossiel vrij gezeik..

Ik denk overigens wel, dat je niet kan kiezen wie je stroom levert, wel aan wie je je factuur betaald.

Stroom is een hele ingewikkelde infrastructuur, ze houden het samen in de lucht. Je krijgt niet opeens wind stroom die ze bewaard hebben op een windstille dag...

JUST IN - Biden to mandate all employers (100 workers or more) require #COVID19 vaccinations or weekly virus tests, affecting as many as 100 million Americans.

Businesses that don't abide by the new virus policy will face "substantial fines up to nearly $14,000 per violation," according to a senior Biden admin official.

In addition, Biden will require health care workers at Medicare & Medicaid participating hospitals and other health care settings to be vaccinated, impacting more than 17 million workers.

All this is in addition to the mandate for federal workers, with no opt-out via testing. OSHA is to be instructed to implement these vaccination mandates as an emergency workplace safety rule.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan