Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad, die Spaanse studie heeft duidelijk aangetoond dat er geen grafeenoxide in zit.Voor wat betreft dat grafeenoxide-verhaal, ik weet het allemaal zo net nog niet.
Mike
Maar wel grafeen...En weer een verstandige vrouw! Waar komen ze toch vandaan ineens? Er staan niet alleen leeuwen op, maar ook leeuwinnen!
Mike
De "factcheckers" beweren allemaal dat het er niet in zit, dus het zou er zomaar wel in kunnen zitten.Inderdaad, die Spaanse studie heeft duidelijk aangetoond dat er geen grafeenoxide in zit.
en
Telegram
t.me
Betreffende giftigheid ; grafeen en zijn derivaten zijn giftig, ingespoten of ingeademd of hoe dan ook maar bij slechts bij langdurige blootstelling en grote hoeveelheden. Dit wel echter niet zeggen dat jezelf eraan blootstellen goed is.De "factcheckers" beweren allemaal dat het er niet in zit, dus het zou er zomaar wel in kunnen zitten.
Het spul kost wel 130 €/gram dus dat jaagt de kosten wel op voor zo'n vaccin
Betere verklaring idd!Schei toch uit met die 5G, ze zijn gewoon bezweken aan groepsdruk!
Mike
Dat er via de MSM gehypnotiseerd wordt is wel zeker, daarom heb ik geen tv abonnement of zo, zelfs via de websites proberen ze het, 5G is onzin op dit moment er is geen 5G op dit moment.Ik ken best wel wat mensen die niet van plan zeiden te zijn dat vaccin te gaan halen en vervolgens hebben ze het toch gedaan. Echt wel merkwaardig. Dit schrijft bekende van mij: ''Vanochtend aflevering van David Icke geluisterd. Het op afstand besturen is begonnen. Hij kwam met een tiental voorbeelden van mensen die absoluut geen prik wilden maar als onder hypnose naar de prikpost waren getrokken en het toch hebben gedaan. Ze rapporteerden allemaal hetzelfde. Een soort enorme euforie en een stem dat met prik niets mis zou zijn. Alsof ze tijdelijk gedrogeerd waren.'' Die bekende zegt; het is de 5G. https://davidicke.com/2021/09/10/wo...r-videocast/?_se=cy5mZWxkbWFubjVAY2hlbGxvLm5s
Bekijk bijlage 3525
Vrouwenlogica
De gedachte! Tja ik ben er eigenlijk wel nonstop mee bezig, misschien juist onbewust als afweer om niet ook mentaal gehackt te gaan worden.Betere verklaring idd!
Anders zouden wij ook allemaal naar de ggd rennen
Herkenbaar ja, het vreet batterijen. Heel deze tijd kost vreselijk veel energie en het is voorlopg nog niet klaar:-(De gedachte! Tja ik ben er eigenlijk wel nonstop mee bezig, misschien juist vanuit onbewust als afweer om niet ook mentaal gehackt te gaan worden.