Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vaccin weigeren? Dan komen ze in Engeland even langs:
Kunnen we Boris nog wel vertrouwen? Waarom laat hij dit allemaal gebeuren? Lees net dat ze het Pfizer en AstraZeneca vaccingaan mengen en testen op mensen.
Velen van u zullen zich nog de serie ‘Vaccines Revealed’ herinneren. Een serie van prachtig gemonteerde interviews met tientallen deskundigen die alle vragen beantwoorden die iedereen zou moeten stellen voordat hij of zij het besluit maakt om zichzelf of zijn kinderen te laten injecteren met vaccins.
Deze nieuwe serie van ‘Vaccines Revealed’ gaat over COVID-19 vaccins. Als er iets belangrijk is op dit moment is het dat we ons allemaal informeren over COVID-19. We zijn op een punt beland dat het gesprek over COVID in bepaalde gevallen bijna onmogelijk is, en de maatregelen ons steeds vaster in een ijzeren greep krijgen. Kijk zelf en nodig uw dierbaren uit om te kijken. En ga dan het gesprek aan over wat we kunnen en willen doen.
Wat ik zorgwekkend vind is dat het AstraZeneca contract een kleine week geleden openbaar is. Ik vraag me namelijk af als iemand ziek word van het vaccin en een aanklacht wil indienen dat het niet gegooid kan worden op het feit dat de feiten niet kenbaar zijn gemaakt of verzwegen zijn. Het lijkt of ze willen zeggen, de info is voor iedereen toegankelijk omdat het online staat op internet.
Corona mutanten komen uit de injectienaald – verrassend!
https://herstelderepubliek.wordpress.com/2021/02/08/corona-mutanten-komen-uit-de-injectienaald-verrassend/
By referring to COVID-19 vaccines as “vaccines” rather than gene therapies, the U.S. government is violating its 15 U.S. Code Section 41, which regulates deceptive practices in medical claims
The mRNA injections are gene therapies that do not fulfill a single criteria or definition of a vaccine
https://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2021/02/09/coronavirus-mrna-vaccine.aspx