Hoi Margreet,
Kun je iets met onderstaande info?
Ivermectine
Als profylaxe (preventie):
0,2 MG per kilo per dosis (bij of na vette maaltijd).
Vandaag een dosis, dan na 48 uur en vervolgens 1 keer per week of 1 keer per 2 weken.
(200 mcg per kilo. Bij iemand van 75kG: 75 x 200 mcg= 1500 mcg = 15 mg= 3 tabletten van 5 mg).
Voor grote schoonmaak:
Een tablet per 16.5kg gewicht op nuchtere maag.
(Bij 75 kilo is dit 4,5 tablet op nuchtere maag).
Advies is om hierna 1 of 2 dagen Norit (2x3 tabletten) te nemen om de S-eiwitten af te voeren.
Bij ziekte:
0,2 tot 0,4 MG per dosis bij of na maaltijd. Dit 5 dagen lang tot genezing.
(Bij iemand van 75 kg is dit 3 tot 6 tabletten per keer).
NB: Liever beetje over doseren dan te weinig.
En:
Heb Willem Engel wel eens horen spreken even terloops over S. Lanka maar heb niet de indruk dat hij zelf denkt dat virussen niet bestaan (zoals ons wordt verteld, deeltjes bestaan wel maar zijn geen virussen) ... maar we gaan het zien ... Willem zegt net als ik dat alles afhangt van definities...
www.fatsforum.nl
Arts Peter McCullough noemt niet alleen de standaarddosis van IVM van 2 mg per 10 kg, maar ook een HOGERE dosering van 4-6 mg per 10 kg:
Some physicians prefer the anti-parasitic drug ivermectin for both prophylaxis and treatment. The initial dose recommendation was 0.2 mg/kg, but some are suggesting 0.4 to 0.6 mg/kg. As more information becomes available, recommendations may change.
Ik zou willen aanbevelen om dit niet aan te houden als profylaxis maar alleen zodra er sprake is van (ernstige) klachten, met name in de longen en luchtwegen. Deze dubbele dosis (of zelfs nog hoger) kan ook worden ingezet bij vaccinatieslachtoffers. Ik zie dit dus als een dosering die past bij de BEHANDELING van klachten. Experimenteren met deze dosering als profylaxis is geheel op eigen risico!
Mike