En niemand die de vraag stelt: WIE GEEFT ER IN GODSNAAM EEN BABY EEN HEP B-INJECTIE?!
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Trotse QR slaafjes die geen flauw benul hebben waar dit naartoe gaat.
Zoals ik vorig jaar al schreef: de meest gehersenspoelde generatie ooit, totaal geen eer meer mee te behalen. Ze zijn egoistisch, narcistisch, hedonistisch en materialistisch, willen allemaal bitcoinmiljonair worden en leven een leeg leven vol met Netflix, shoppen, fitnessen en uitgaan, dat is het wel zo'n beetje. Ik werk met deze leeftjjdsgroep, ik kan het weten.Blij dat mijn dochters er niet tussen staan! Domme ganzen!
Ik moet i.d.d. alle zeilen bijzetten om e.e.a. bij te sturen; it's a Hell of a Job!Zoals ik vorig jaar al schreef: de meest gehersenspoelde generatie ooit, totaal geen eer meer mee te behalen. Ze zijn egoistisch, narcistisch, hedonistisch en materialistisch, willen allemaal bitcoinmiljonair worden en leven een leeg leven vol met Netflix, shoppen, fitnessen en uitgaan, dat is het wel zo'n beetje. Ik werk met deze leeftjjdsgroep, ik kan het weten.
Mike
Ik had het niet beter kunnen omschrijven!Zoals ik vorig jaar al schreef: de meest gehersenspoelde generatie ooit, totaal geen eer meer mee te behalen. Ze zijn egoistisch, narcistisch, hedonistisch en materialistisch, willen allemaal bitcoinmiljonair worden en leven een leeg leven vol met Netflix, shoppen, fitnessen en uitgaan, dat is het wel zo'n beetje. Ik werk met deze leeftjjdsgroep, ik kan het weten.
Mike
memoreer John O'Mill maar Mike:Zoals ik vorig jaar al schreef: de meest gehersenspoelde generatie ooit, totaal geen eer meer mee te behalen. Ze zijn egoistisch, narcistisch, hedonistisch en materialistisch, willen allemaal bitcoinmiljonair worden en leven een leeg leven vol met Netflix, shoppen, fitnessen en uitgaan, dat is het wel zo'n beetje. Ik werk met deze leeftjjdsgroep, ik kan het weten.
Mike
* TOP SPEECH AUDRA MORGAN IS MAD AS HELL, dit moet je zien
Snel een voorwoordje geschreven en gepost
Goed zo!“De kans om alsnog geïnfecteerd te raken en het virus door te geven is groter bij iemand die gevaccineerd is, dan bij iemand die negatief getest is,” aldus het OMT-lid. “Het is veiliger om standaard iedereen te testen.” Hij zei te hopen dat er gepraat gaat worden over ‘het standaard testen van alle bezoekers’.
OMT-lid: kans om besmet te raken is groter bij iemand die geprikt is, dan bij iemand die negatief getest is
OMT-lid Andreas Voss zei dat een vaccinatiebewijs 'misschien niet voldoende is om je veilig op een festival te begeven'.www.ninefornews.nl