Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zo gaat het ook met de herstelbetalingen van gescheurde en verzakte huizen van mensen in Groningen als gevolg van mijnbouwschade door gaswinning: voor het ene huis zijn wel herstelbetalingen mogelijk en voor het andere huis niet en het betreft volstrekte willekeur. De hele gemeenschap valt uit elkaar: mensen zeggen bijv.: ik snap niet waar die anderen het over hebben dat zij geen compensatie krijgen: ''ons hebben ze wel betaald''
Verder denk ik dat het precies zo is als wat deze man zegt.
Als je alle mensen tegelijkertijd laat omvallen dan neemt niemand natuurlijk meer dat vaccin
Ik weet het niet. Ik heb naar deze persconferentie gegeken waarbij wetenschappers in Duitsland honderden residu vaccinatie flesjes hebben weten te bemachtigen. Nadat mensen ermee zijn ingespoten blijft er in het flesje altijd wel wat over en dat is meer dan genoeg om er onder de microscoop naar te kijken: daar heb je maar een paar druppels voor nodig. Ze hebben honderden van deze flesjes onderzocht en de gekste dingen gevonden: we hebben het allemaal gezien: metalen, grafeen, parasieten etc etc. Dat laten ze zien in vele foto's."Als je alle mensen tegelijkertijd laat omvallen dan neemt niemand natuurlijk meer dat vaccin"
Precies dat! En ik heb ook 't vermoeden dat in NL relatief veel placebo's zijn geprikt. Zij hebben nergens last van gehad en gaan lachend van booster naar booster.
Ja, heb ik wel stukjes van gezien maar dit blijkbaar gemist. 't Is ook maar een vermoeden zoals gezegd.Ik weet het niet. Ik heb naar deze persconferentie gegeken waarbij wetenschappers in Duitsland honderden residu vaccinatie flesjes hebben weten te bemachtigen. Nadat mensen ermee zijn ingespoten blijft er in het flesje altijd wel wat over en dat is meer dan genoeg om er onder de microscoop naar te kijken: daar heb je maar een paar druppels voor nodig. Ze hebben honderden van deze flesjes onderzocht en de gekste dingen gevonden: we hebben het allemaal gezien: metalen, grafeen, parasieten etc etc. Dat laten ze zien in vele foto's.
An het einde van de conferentie is er ruimte voor vragen een iemand vraagt dan of ze in ALLE flesjes deze troep hebben aangetroffen OF dat er ook flesjes waren zonder troep. Het antwoord was toen: "nee, in allemaal hebben we hetzelfde aangetroffen"
Je kunt de presentatie hier bekijken. (waarschuwing het duurt bijna drie uur!)
In nsbderland is het nooit door maar altijd na vaccinatie, meldingen komen binnen maat onderzoeken nee, stel je voor dat er iets uitkomt ten nadele van de quackcinsJa, heb ik wel stukjes van gezien maar dit blijkbaar gemist. 't Is ook maar een vermoeden zoals gezegd.
Ik had 't idee dat je in NL lange tijd relatief weinig hoorde over doden en andere bijwerkingen. Dit is a/h veranderen inmiddels.
Nou ik heb inmiddels een aardig lijstje van rare dingen in mijn omgeving maar dat heeft natuurlijk helemaal niks te maken met de prik.Van iedereen waarvan ik weet dat ze een hebben gehad (65 totaal) heb ik nog niks gehoord over erge bijwerkingen. Het enige is dat sommigen zoals ze het noemden "een paar kut dagen" hebben gehad. Maar nog geen hartproblemen, bloedproppen en zulke dingen.
Onvindbaar bij de Supreme court lijkt dat dit al even rond gaat in de alternatieve media in de vs door van die figuren met connecties....Hoi allemaal, duik hier even in betreffende het5 waarheid gehalte, ff geen tijd
BREAKING NEWS: The Supreme Court In The US Has Ruled That The Covid Pathogen Is Not A Vaccine, Is Unsafe, And Must Be Avoided At All Costs-Supreme Court has canceled universal vax
BREAKING NEWS: The Supreme Court In The US Has Ruled That The Covid Pathogen Is Not A Vaccine, Is Unsafe, And Must Be Avoided At All Costs-Supreme Court has canceled universal vax - best news here
BIG PHARMA AND ANTHONY FAUCI HAVE LOST A LAWSUIT FILED BY ROBERT F KENNEDY JR AND A GROUP OF SCIENTISTS! Just got this: Has not been in the news anywhere. Looks like we are getting closer to the Final Scene in the movie. Please ALERT everyone in the family, friends and relatives! BREAKING NEWS ! […]bestnewshere.com
thx, ik doe er voorlopig niets mee dan, prettig weekend en recht zo die gaatOnvindbaar bij de Supreme court lijkt dat dit al even rond gaat in de alternatieve media in de vs door van die figuren met connecties....
Als het zou kloppen zou dit bij x22 al genoemd zijn.
Ik zag een debunk in de MSM van 20 september dus het zou ook waar kunnen zijn, maar als, dat zo is gaat de Biden regering tegen de SP in dus ongrondwettelijk en komt the Military in beeld.
Jeetje, dat is wel een hele lijst zeg pfff.Nou ik heb inmiddels een aardig lijstje van rare dingen in mijn omgeving maar dat heeft natuurlijk helemaal niks te maken met de prik.
acute leukemie
hersenbloeding
acute dementie
longkanker
pancreas kanker
darmkanker
iemand met plotselinge hartklachten, dotteren en 7 stents
iemand plotseling overleden tijdens vakantie
plotselinge ontsteking (plasic) knie en bloedvergiftiging, 2 weken ziekenhuis.
prostaatkanker
MGGC!
Bekijk bijlage 4385
Kijk, dit is wat ik bedoelde.
Gebeurde dat maar op grotere schaal, bv een van de vrienden van onze zoons. Denken totaal niet na.Van iedereen waarvan ik weet dat ze een hebben gehad (65 totaal) heb ik nog niks gehoord over erge bijwerkingen. Het enige is dat sommigen zoals ze het noemden "een paar kut dagen" hebben gehad. Maar nog geen hartproblemen, bloedproppen en zulke dingen.