Covid vaccins

Ik weet het niet. Ik heb naar deze persconferentie gegeken waarbij wetenschappers in Duitsland honderden residu vaccinatie flesjes hebben weten te bemachtigen. Nadat mensen ermee zijn ingespoten blijft er in het flesje altijd wel wat over en dat is meer dan genoeg om er onder de microscoop naar te kijken: daar heb je maar een paar druppels voor nodig. Ze hebben honderden van deze flesjes onderzocht en de gekste dingen gevonden: we hebben het allemaal gezien: metalen, grafeen, parasieten etc etc. Dat laten ze zien in vele foto's.

An het einde van de conferentie is er ruimte voor vragen een iemand vraagt dan of ze in ALLE flesjes deze troep hebben aangetroffen OF dat er ook flesjes waren zonder troep. Het antwoord was toen: "nee, in allemaal hebben we hetzelfde aangetroffen"

Je kunt de presentatie hier bekijken. (waarschuwing het duurt bijna drie uur!)
Grafeen ? Ya, claro 🤣, als dat er al in zou zitten, so what.

Mannen schijnen toch ook problemen te krijgen met hun geslachtsdelen? Ik hoorde over opgezwollen teelballen... Maar dat is juist een onderwerp waar mannen vaak niet over durven te praten... In tegenstelling tot de menstruatieproblemen wat vrouwen wel vaker met elkaar delen... Dus het kan zijn dat de bijwerkingen over het algemeen erger en meer zijn dan dat mensen zelf vertellen.
Ik hoorde juist een man klagen dat vrouwen maar niks vertellen over hun menstruatie en hoe het daarmee gaat nu na die vaccinaties. Het is ook nooit goed. Ik had vroeger een kennis die vrouwen in zijn omgeving bevroeg over de aard van hun menstruatie. Ik vond het bevreemdend. Later kwam ik erachter dat hij een draak van een moeder had, die hem zwaar getraumatiseerd heeft, maar daarnaast was die ook altijd een week in de maand van de wereld door die menstruatie. Mogelijk deed ze daar ook nog eens luchtig over naar de buitenwereld, alsof het een soort geheim was. Als je dan tegen hem zei dat die menstruatie niet zo'n enorm issue was, leek hem dat alleen nog maar achterdochtiger te maken, waarschijnlijk omdat dat bij zijn moeder zo werkte.

Laatst bewerkt:
Je hebt zowel mannen als vrouwen die in meerdere of mindere mate wel of niet praten over dingen die met hun geslachtsdelen te maken hebben om uiteenlopende hun moverende redenen en je hebt zowel mannen als vrouwen die daar in meerdere of mindere mate wel of niet op zitten te wachten.

Laatst bewerkt:
Grafeen ? Ya, claro 🤣, als dat er al in zou zitten, so what.
Ik waardeer je eerdere uitleg. Wel denk ik dat het uitmaakt hoe groot de deeltjes zijn. Deeltjes in de nano-range hebben een compleet andere uitwerking op celniveau en kunnen soms moeilijk worden uitgescheden:
Unlike larger particles, nanoparticles may be taken up by the cell’s mitochondria and nucleus.7 Nanoparticles can interact with proteins and enzymes and alter gene expression, affecting biological behavior at the organ, tissue, cellular, subcellular and protein levels. Because of this, nanoparticle toxicity may result in increased oxidative stress; inflammation; damage to proteins, membranes and DNA; and cellular death.7

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan