Zathras
Well-known member
Peppa's gonna die before her time....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Peppa's gonna die before her time....
MGGC voor PeppaPeppa's gonna die before her time....
In Schotland begint het nu ook op te vallen
PSG WSPMaastricht UMC: van de 10 coronapatiënten op de afdeling hebben ten minste 9 een vaccin gehad.
Maastricht UMC: van de 10 coronapatiënten op de afdeling hebben ten minste 9 een vaccin gehad
Afgelopen week nam ook het aantal corona-opnames in het Maastricht UMC ‘weer sterk toe’.www.ninefornews.nl
Wat is dat psg wsp?PSG WSP
Play stupid games, win stupid prizesWat is dat psg wsp?
Ga jij eens snel je vrouw helpenPlay stupid games, win stupid prizes
Yep, het begint weer te commanderenGa jij eens snel je vrouw helpen
Gaat het goed?
Joh, het maakt allemaal niet meer uit. Het gaat iig niet om de gezondheid. Ouders die daaraan meewerken, pfeeeuw. Wat een idioten.EMA beoordeelt of Pfizer ook geschikt is voor vijf- tot en met elfjarigen | Coronavirus | NU.nl
Het Europese geneesmiddelenbureau EMA is begonnen met de beoordeling van het Pfizer-vaccin voor kinderen van vijf tot en met elf jaar oud. De Amerikaans-Duitse vaccinmaker Pfizer/BioNTech had hiervoor vrijdag een verzoek ingediend.www.nu.nl
De gekken
Tuurlijk wordt dat goedgekeurd. Hier in Spanje was gisteren op het nieuws dat ze hier 1/11 kunnen beginnen met inenten tss 5j/11j na de goedkeuring van EMAEMA beoordeelt of Pfizer ook geschikt is voor vijf- tot en met elfjarigen | Coronavirus | NU.nl
Het Europese geneesmiddelenbureau EMA is begonnen met de beoordeling van het Pfizer-vaccin voor kinderen van vijf tot en met elf jaar oud. De Amerikaans-Duitse vaccinmaker Pfizer/BioNTech had hiervoor vrijdag een verzoek ingediend.www.nu.nl
De gekken
ja dat antwoord had ik mezelf ook kunnen geven. Helaas is dit me nu een keer gebeurd, maar het gebeurt me zeker geen tweede keer.Ik zou geen lichaamsvloeistoffen uitwisselen met gevaxten. Better safe than sorry.
Mike
was het leuk??ja dat antwoord had ik mezelf ook kunnen geven. Helaas is dit me nu een keer gebeurd, maar het gebeurt me zeker geen tweede keer.