K
kortefrans
Guest
En kom dan niet met van die amateuristische fake bronnen graag. Ik wil best met je praten maar neem mij dan ook serieus. Dan doe ik dat ook bij jou.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat je nu doet is vergelijkbaar met in een rechtzaal onschuld te moeten bewijzen als verdachte in plaats van dat de schuld bewezen moet worden. Dat is de omgekeerde wereld.Toon het tegendeel maar aan.
En kom dan niet met van die amateuristische fake bronnen graag. Ik wil best met je praten maar neem mij dan ook serieus. Dan doe ik dat ook bij jou.
Zinloos deze trol gaat uit van de schetenwappers van het rijks Instituut van misinformatieWat je nu doet is vergelijkbaar met in een rechtzaal onschuld te moeten bewijzen als verdachte in plaats van dat de schuld bewezen moet worden. Dat is de omgekeerde wereld.
Bijvoorbeeld Stefan Lanka (https://www.rainerklar.de/dr-lanka-sagt-es-gibt-keine-viren/) en Andrew Kaufman zou je kunnen raadplegen.
Geen gekke Henkie, maar wel korte Frsns. Maar meteen nog korter gehouden, want exit!Wat denk je zelf? Dat ik me laat verleiden tot dit soort tactieken? Ik ben natuurlijk gekke henkie niet. Je zoekt het maar uit met je bewijzen. Zoek ze lekker zelf.
“Er zijn twee leidende principes in de geneeskunde die ik hier wil noemen. De ene is ''in dubio abstine'', ofwel: ''bij twijfel afzien van behandeling''. De tweede is ''primum non nocere'': ''breng de patiënt vooral geen schade toe''. Die twee principes zijn in de voorbije decennia steeds meer naar de achtergrond verschoven.15 Dat zagen we al bij de Mexicaanse griep en we zien het nu in sterkere mate tijdens de COVID-19-pandemie. In mijn boek ''Griep'' en artikelen heb ik laten zien dat Rotterdamse dierenartsen een buitengewoon kwalijke rol hebben gespeeld bij het propageren van vaccins en virusremmers tijdens de Mexicaanse griep die niet werkten en niet hielpen.16 Ook nu dreigen onder druk van wederom Rotterdamse dierenartsen met conflicterende belangen van het Erasmus MC, onvoldoende onderbouwde medische proeven met risico’s op ernstige bijwerkingen. ''Primum non nocere'' is een artseneed en voor artsen een plicht, niet voor dierenartsen.”
Het is denk ik inderdaad niet goed. Ik heb er nog wat over gelezen, over die spike-eiwitten. Ik schrok wel van wat ik las. Met name ook over het Astrazeneca vaccin... een onschuldig chimpansee virus? Jaiks. Ik denk dat veel mensen niet eens weten wat ze zich in hebben laten spuiten.Het kan ook zijn dat je er teveel over nadenkt misschien? En dat je er daardoor vreemd voelt?
Verder beetje ivm erin en doorgaan
Vraag aan die klassieke eerst of tie gevaxt is, lijkt me nuttig..
Reken er maar op. Ze zijn nu al aan het voorsorteren.och och het zal niet zo zijn. Met andere woorden als je je hebt laten vaccineren zit je straks ook weer gevangen in je huisje.
Ik hoop dat die lockdown niet doorgaat.
reden te meer om minder met gevaxten om te gaan, die (de meesten dan) snappen er echt helemaal niets van.Reken er maar op. Ze zijn nu al aan het voorsorteren.
Moet links of rechtsom, heel het land op slot. Iedereen kapot
Totdat wij zeggen: Ho stop, rot op!!!
"ho stop rot op", tegen opdringerige gevaccineerden?Totdat wij zeggen: Ho stop, rot op!!!
Maar worden de schapen wakker? Dat is de vraag.