Covid vaccins

En kom dan niet met van die amateuristische fake bronnen graag. Ik wil best met je praten maar neem mij dan ook serieus. Dan doe ik dat ook bij jou.

“Er zijn twee leidende principes in de geneeskunde die ik hier wil noemen. De ene is ''in dubio abstine'', ofwel: ''bij twijfel afzien van behandeling''. De tweede is ''primum non nocere'': ''breng de patiënt vooral geen schade toe''. Die twee principes zijn in de voorbije decennia steeds meer naar de achtergrond verschoven.15 Dat zagen we al bij de Mexicaanse griep en we zien het nu in sterkere mate tijdens de COVID-19-pandemie. In mijn boek ''Griep'' en artikelen heb ik laten zien dat Rotterdamse dierenartsen een buitengewoon kwalijke rol hebben gespeeld bij het propageren van vaccins en virusremmers tijdens de Mexicaanse griep die niet werkten en niet hielpen.16 Ook nu dreigen onder druk van wederom Rotterdamse dierenartsen met conflicterende belangen van het Erasmus MC, onvoldoende onderbouwde medische proeven met risico’s op ernstige bijwerkingen. ''Primum non nocere'' is een artseneed en voor artsen een plicht, niet voor dierenartsen.”

Excerpt from: Dick Bijl (red.). “Pandemische chaos”. Apple Books.

Laatst bewerkt:
Het kan ook zijn dat je er teveel over nadenkt misschien? En dat je er daardoor vreemd voelt?

Verder beetje ivm erin en doorgaan :)

Vraag aan die klassieke eerst of tie gevaxt is, lijkt me nuttig..
Het is denk ik inderdaad niet goed. Ik heb er nog wat over gelezen, over die spike-eiwitten. Ik schrok wel van wat ik las. Met name ook over het Astrazeneca vaccin... een onschuldig chimpansee virus? Jaiks. Ik denk dat veel mensen niet eens weten wat ze zich in hebben laten spuiten.

Ik maak mij toch wel zorgen om die spike-eiwitten na contact met een gevaxt iemand. Indien de homeopaat wat nuttigs hierover kan zeggen wat ook een beetje aannemelijk klinkt zal ik het met jullie delen.

och och het zal niet zo zijn. Met andere woorden als je je hebt laten vaccineren zit je straks ook weer gevangen in je huisje.
Ik hoop dat die lockdown niet doorgaat.
Reken er maar op. Ze zijn nu al aan het voorsorteren.

Moet links of rechtsom, heel het land op slot. Iedereen kapot

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan