Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Beste Mike ik wil hier gewoon nog op reageren. Ik heb er veel over nagedacht.Liz, ik begin het nu beu te worden. Een tandarts die ozon of H2O2 aanbiedt als onderdeel van de behandeling moet geprezen worden en niet verguisd. Ik weet niet wat voor denkbeeldige kwalen jij hier aan denkt te hebben overgehouden, maar ik zou het op prijs stellen als je ons er niet mee lastig valt. Zo niet, dan ben ik genoodzaakt je te verwijderen van dit forum.
Mike
Weet de tandarts wel het verschil tussen foodgrade en de niet foodgrade?Beste Mike ik wil hier gewoon nog op reageren. Ik heb er veel over nagedacht.
Ik ben altijd dankbaar geweest met de inzichten en de visie van Weston Price. Ik ben ook wel eens naar jouw lezing gekomen in Midwoud, dat was erg leuk en onwijs leerzaam. Het klopt dat ik soms teveel posts in een draadje typte.
Ik heb misschien teveel hetzelfde getypt. Echter ben ik altijd iemand die strijd en het belangrijk vind mijn eigen waarheid hoog te houden en ook de waarheid te spreken zoals ik he tvoel.
Ik gebruik elke dag appelazijn met h202 (food grade) met water, bij het opstaan. DIt is niet dezelfde h202 als bij de tandarts.
Daar heb ik februari 2020 mee gespoeld voor de behandeling. Er werd gezegd "als je hiermee spoelt is het virus als dat al in je mond zit gelijk dood". Als ik jouw theorie mag onderschrijven, dat virussen nog nooit bewezen zijn in geisoleerde vorm dan is dit natuurlijk grote onzin dat je daarmee zou moeten spoelen. Direct na deze spoelbeurt ontstonden bruine vlekken op mijn tanden. En toen ik thuis in de spiegel keek was mijn tandvlees teruggetrokken en sinds die dag heb ik een vieze smaak in de mond. Ik verzin dit niet. En ik vind het niet erg dat ik niet serieus genomen word hoor.
OOK ik ben voorstander van de h202 foodgrade maar - uit ervaring- kan ik dus zeggen dat IK die h202 van de tandarts gewoon schadelijk vind. En trouwens- misschien was de verdunning veel te hoog. Maar, ik herinner me nog die tandartsassistente die lachend zei "ik hoor van veel mensen dat ze het vies vinden". En ik heb ook veel verhalen op internet gelezen van mensen die hier schade aan hebben ondervonden helaas.
Ik verzin dit echt niet. Ik las wel eens eerder op dit forum trouwens dat iemand bruine vlekjes kreeg op zijn tanden bij het tanden poetsen met h202, ik poets er zelf niet mee. Hoe dan ook ik gebruik de h202 nog altijd met volle tevredenheid in de ochtend met appelazijn en water en dit is echt super, want ik heb 't sindsdien minder benauwd, maar dit is echt niet de variant die je bij de tandarts krijgt.
Wat ik heb aan mijn tandvlees heb ik ook op foto's sinds spoeling tandarts- ik zal dit hier niet delen.
Ik gaf heb aan er niet tegen te kunnen en toen moest ik er nog 3 x mee spoelen.
Maar geloof me dit is niet fijn. En verwijder me maar van het forum als je dat wilt, maar dat zou ik erg zonde vinden.
Ik hoop dat ik een oplossing vind!
ok, dan ga ik nieuwe tea trea olie kopen!Liz spoel je mond eens 3x per dag met water met 1 druppeltje teatree. en weer uitspugen.
niet denken dat het in 1 dag is opgelost. misschien wel nooit maar dat is niet logisch want cellen vernieuwen zich.
Tea trea nooit onverdund op je slijmvliezen gebruiken, meng het met wat olie (bijv. cocosolie).ok, dan ga ik nieuwe tea trea olie kopen!
Daar zit het hem volgens mij niet in. Ik denk eerder dat de H2O2 opgeslagen fluoride bloot heeft gelegd. Je zou er dus eerder mee door moeten gaan! Of andere middelen als tea tree idd.Weet de tandarts wel het verschil tussen foodgrade en de niet foodgrade?