Covid vaccins

Daar zit het hem volgens mij niet in. Ik denk eerder dat de H2O2 opgeslagen fluoride bloot heeft gelegd. Je zou er dus eerder mee door moeten gaan! Of andere middelen als tea tree idd.

Mike
interessant. Los daarvan is er ook wel daadwerkelijk zichtbaar dat tandvlees naar beneden getrokken is.
Ik zelf dacht dat er bepaalde bacterieen dood waren gegaan.

Maar goed die visie zou ook kunnen ik hoop wel wat tea trea

Heb je ook als een soil-pulling gedaan (met goede kwaliteit kokosolie)? Dit moet je wel een poos volhouden. Ga er eens over lezen mocht je het nog niet kennen.
wat leuk een soil-pulling ;)
Dat ken ik nog niet.

Ik heb dat wel eens gedaan maar dan een dagje ofzo nooit langdurig (tandvlees is ook teruggetrokken bloedt snel)

Het gebruik van tea tree oil heeft helaas ook een aantal negatieve kanten. Het product heeft in hoge concentraties een toxische werking, blijkt uit onderzoek met proefdieren. Ook moet je zorgen dat je het spul niet binnenkrijgt; in Amerika zijn er best veel gevallen gemeld van vergiftiging, met name bij kinderen, die op een of andere manier een aantal milliliter van de onverdunde olie binnenkregen. Om deze reden hebben de meeste flesjes met 100% tea tree oil dan ook een kindveilige sluiting.
Verder geeft tea tree soms allergische reacties of huidirritatie. In een studie waarin 5% tea tree oil op de huid werd aangebracht, werd bij maar liefst twintig procent van de proefpersonen huidirritatie gemeld! De mate van irritatie blijkt niet alleen sterk afhankelijk te zijn van de concentratie, maar ook van de verpakking.

Bepaalde ingrediënten in theeboomolie zijn heel instabiel, ze reageren dus razendsnel op zuurstof en licht waardoor er irriterende ingrediënten worden gevormd. Als je een product met tea tree oil gebruikt, kijk dan ook goed naar de verpakkingsdatum, de verpakking en de concentratie. Zelf haal ik het altijd bij de reformzaak, van het merk Chi. Dat is 100% tea tree oil en zit verpakt in een bruin glazen flesje. Tea tree oil en plastic gaat namelijk niet zo goed samen, en in een doorzichtig glazen flesje zal het product snel oxideren.

Het gebruik van tea tree oil heeft helaas ook een aantal negatieve kanten. Het product heeft in hoge concentraties een toxische werking, blijkt uit onderzoek met proefdieren. Ook moet je zorgen dat je het spul niet binnenkrijgt; in Amerika zijn er best veel gevallen gemeld van vergiftiging, met name bij kinderen, die op een of andere manier een aantal milliliter van de onverdunde olie binnenkregen. Om deze reden hebben de meeste flesjes met 100% tea tree oil dan ook een kindveilige sluiting.
Verder geeft tea tree soms allergische reacties of huidirritatie. In een studie waarin 5% tea tree oil op de huid werd aangebracht, werd bij maar liefst twintig procent van de proefpersonen huidirritatie gemeld! De mate van irritatie blijkt niet alleen sterk afhankelijk te zijn van de concentratie, maar ook van de verpakking.

Bepaalde ingrediënten in theeboomolie zijn heel instabiel, ze reageren dus razendsnel op zuurstof en licht waardoor er irriterende ingrediënten worden gevormd. Als je een product met tea tree oil gebruikt, kijk dan ook goed naar de verpakkingsdatum, de verpakking en de concentratie. Zelf haal ik het altijd bij de reformzaak, van het merk Chi. Dat is 100% tea tree oil en zit verpakt in een bruin glazen flesje. Tea tree oil en plastic gaat namelijk niet zo goed samen, en in een doorzichtig glazen flesje zal het product snel oxideren.
Nooit last van gehad: smeer het al jaren op mijn benen o.a. als tekenafschrikker.

Nooit last van gehad: smeer het al jaren op mijn benen o.a. als tekenafschrikker.
Dat je er geen last van hebt gehad betekent niet dat het niet kan. Ik was bijvoorbeeld totaal niet ziek van corona. Maar mijn gezonde sportende neef is er vorig jaar na een kort ziekbed plotseling aan overleden. Dat ik er niet ziek van werd betekent niet dat niemand er ziek van wordt. 1 vogel maakt nog geen lente.

België gaat ongevaccineerd zorgpersoneel ontslaan​

ok, dan ga ik nieuwe tea trea olie kopen!
Gevoelig en bloedend tandvlees doet mij gelijk denken aan vitamine C tekort. Ik had dit probleem in 2008 toen ik voor het eerst en laatst griep had.
Je kunt elk uur 500 mg nemen en doorgaan totdat je maag begint te rommelen, dan stop je. Dan weet je dat die hoeveelheid je dagelijks tekort is en kun je dus die hoeveelheid de komende dagen in die hoeveelheid en verdeling over de dag nemen (en kan dan langzaam afgebouwd worden).
Neem de pure Ascorbinezuur vorm van vit. C.

wat leuk een soil-pulling ;)
Dat ken ik nog niet.

Ik heb dat wel eens gedaan maar dan een dagje ofzo nooit langdurig (tandvlees is ook teruggetrokken bloedt snel)
Inderdaad oil-pulling doe ik ook als ik problemen aan voel komen. Daarmee voorkom ik een afspraak bij de tandarts. Na jaren van chocolade (suiker) verslaving, ben ik daar eindelijk vanaf en is mijn gebit er alleen maar op voorruit gegaan. Kom niet vaak bij de tandarts, maar heb nog wel de nodige acties te ondernemen van root-canal problemen.

Iedere volwassene krijgt dezelfde dosis, iemand van 50kg krijgt dezelfde dosis als iemand van 150kg.

Wanneer komt er een verplichte lockdown voor iedereen met een BMI hoger dan 25? Mogen ze pas weer naar buiten als ze voldoende afgevallen zijn, we doen het voor de zorg toch?
Is nog makkelijk te handhaven ook.

Iedere volwassene krijgt dezelfde dosis, iemand van 50kg krijgt dezelfde dosis als iemand van 150kg.

Wanneer komt er een verplichte lockdown voor iedereen met een BMI hoger dan 25? Mogen ze pas weer naar buiten als ze voldoende afgevallen zijn, we doen het voor de zorg toch?
Is nog makkelijk te handhaven ook.
Als de Nederlandse regeritdat moet regelen wordt het stoep belasting (motorrijtuigen belasting..) wegens overgewicht, tegels moeten te vaak vervangen, gezondheid is nog nooit van belang geweest

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan