S
Sailor
Guest
Het was bij die Soy gezinnen in ieder geval beter geweest als de schoonouders geen kinderen konden krijgenOf hun moeder had ze door moeten slikken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het was bij die Soy gezinnen in ieder geval beter geweest als de schoonouders geen kinderen konden krijgenOf hun moeder had ze door moeten slikken
Hij bezorgd ook junk mail
Satans helper
Duitse vrouwen kunnen leuk zijn, daar valt dit gedrocht duidelijk buiten, mocht ik haar tegen komen zwaai ik met gestrekte rechter armUrsula von der Lügen
Even naar Brusssel.Duitse vrouwen kunnen leuk zijn, daar valt dit gedrocht duidelijk buiten, mocht ik haar tegen komen zwaai ik met gestrekte rechter arm
Kan niet ben niet geprikt...Even naar Brusssel.
De enige reden dat ik naar Brussel ga is om die EU parasieten naar het tribunaal te schoppen...Sluiproute?
We zullen eerst hem vaccineren met 6 doses van iedere soort, loopt hij dan zonder nadelige gevolgen na 2076 nog als de ingrediënten bekend gemaakt worden zullen we het in overweging nemen.Landelijk Meldpunt Prikbussen
Jan Paternotte wil graag dat kinderen van 5 tot en met 11 jaar een coronavaccin krijgen. Dit maakte hij vandaag kenbaar bij EenVandaag. Donderdag verwacht Pfizer een Europese goedkeuring voor deze doelgroep, volgens hun is het vaccin veilig en effectief. Uit een onderzoek deze week van...t.me
Is een wachtijd ingesteld en je moet wel eerst een nummertje trekken...Topdrukte voor Zeeuwse crematoria, personeel onder druk
VLISSINGEN - Het is topdrukte in de drie Zeeuwse crematoria. Zowel in Goes, Middelburg als in Terneuzen moeten alle zeilen worden bijgezet om mensen te kunnen cremeren of te begraven binnen de tijd die ervoor staat. Maar ze vrezen voor wat komen gaat.www.pzc.nl
Beter niet doodgaan in Zeeland....