R
Ragnar Peterson
Guest
Prikspijt zeker zou eigenlijk graag bij ons kampje willen horen! Ik zeg neem je booster en sterf!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoeveel boosters totdat ze omvallen? (onder het motto: "fuck google, ask me" )Logisch het schapen volk neemt het er ff bij
Prik 1
Prik 2
Booster 1 tm 786
Za prik
Za 2 prik
Booster 1 tm 1254
Next variant please
Waarschijnlijk de komende winter een hoopHoeveel boosters totdat ze omvallen? (onder het motto: "fuck google, ask me" )
Prik prik prik prik prikHoeveel boosters totdat ze omvallen? (onder het motto: "fuck google, ask me" )
Dit is nog leuker als Bassie en AdriaanWaarom zou je een boosterprik nemen als je niet oud of kwetsbaar bent?
Iedereen vanaf achttien jaar kan straks een boosterprik tegen COVID-19 krijgen, besloot het demissionaire kabinet begin november. NUjij'ers vroegen zich af: waarom zou je zo'n booster halen als je niet oud en/of kwetsbaar bent? NU.nl legde die vragen voor aan de Gezondheidsraad.www.nu.nl
Weer mag de lezer niet lachen proest
De bescherming die de vaccins bieden, is nog altijd erg hoog. Toch zien we dat die na een tijdje wat afneemt", zegt een woordvoerder van de raad. "We gaan ervan uit dat dat doorzet en dat de bescherming steeds iets minder wordt."
Een boosterprik is bedoeld als oppepper. Door de prik maakt je lichaam antilichamen aan, die nodig zijn om je te beschermen tegen COVID-19. Je bent daarna dus beter beschermd.
Ach ja het is een artikel van Nazi's United.. lekker extreem rechts laten liggen die gasten!Waarom zou je een boosterprik nemen als je niet oud of kwetsbaar bent?
Iedereen vanaf achttien jaar kan straks een boosterprik tegen COVID-19 krijgen, besloot het demissionaire kabinet begin november. NUjij'ers vroegen zich af: waarom zou je zo'n booster halen als je niet oud en/of kwetsbaar bent? NU.nl legde die vragen voor aan de Gezondheidsraad.www.nu.nl
Weer mag de lezer niet lachen proest
De bescherming die de vaccins bieden, is nog altijd erg hoog. Toch zien we dat die na een tijdje wat afneemt", zegt een woordvoerder van de raad. "We gaan ervan uit dat dat doorzet en dat de bescherming steeds iets minder wordt."
Een boosterprik is bedoeld als oppepper. Door de prik maakt je lichaam antilichamen aan, die nodig zijn om je te beschermen tegen COVID-19. Je bent daarna dus beter beschermd.
Dit is, toch humorAch ja het is een artikel van Nazi's United.. lekker extreem rechts laten liggen die gasten!
Dat vind ik een belediging voor een heleboel prachtige Nederlandse varkenswat een zeug
Eens, varkens zijn intelligente dieren.Dat vind ik een belediging voor een heleboel prachtige Nederlandse varkens
Ze komen vanzelf een keer de goeie tegen.... Tribunaal
Ok jullie je zin maar hoe gaan we zulke vieze vette mensen met 27486 vet rollen noemen dan....Dat vind ik een belediging voor een heleboel prachtige Nederlandse varkens