Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat was vaccineren ook al weer? Net zoiets als boosteren?Het valt mij op hoe kort het geheugen van de meeste mensen is, het lijkt misschien al weer heel lang geleden maar pas afgelopen zomer zijn ze begonnen met het vaccineren.....
Nu de booster erbij man man man.. dat wordt wat.
Vaccins (aka gentherapie) doen dat ook niet. Dat doen machtsbeluste, satanische beleidsbepalers.Bekijk bijlage 6776
The Pernicious Pandemic Blinders
A colleague of mine sent me the following from someone writing as “independent_journalism_”: “Among all the vaccines I have known in my life (diphtheria, tetanus, measles, rubella, chickenpox, hepatitis, meningitis and tuberculosis), I have never seen a vaccine that forced me to wear a mask and...www.uncommonwisdom.online
...en mensen zelf.Vaccins (aka gentherapie) doen dat ook niet. Dat doen machtsbeluste, satanische beleidsbepalers.
Yeah! Staying alive !1. De mensen die gechipt wordenThe 10 types of people who will be DESTROYED or DEAD starting in 2022
Brighteon.com is a leading online free platform that empowers free speech, allowing individuals to freely share videos and express their thoughts without any form of censorship. Join us today and be part of our community.www.brighteon.com
2. Mensen die boosters nemen
3. Mensen die niet preppen
4. Mensen die de MSM volgen
5. Mensen die geen zelfverdediging beheersen
6. Mensen die hun vermogen in CB-geld of elektronisch bezit zetten
7. Mensen die valse autoriteit blindelings volgen (4 is hier een voorbeeld van)
8. Mensen die onvoldoende met voeding en gezondheid bezig zijn
9. Mensen die geloven in tech in plaats van God
10. Mensen zonder off-grid vaardigheden
The 10 types of people who will be DESTROYED or DEAD starting in 2022
Brighteon.com is a leading online free platform that empowers free speech, allowing individuals to freely share videos and express their thoughts without any form of censorship. Join us today and be part of our community.www.brighteon.com
Nee, alleen maar verder de slavenmatrix in. PSG WSP.Maar in werkelijkheid krijgen ze hun vrijheid helemaal niet terug