S
Samsa
Guest
Ik heb dit al eerder gehoord maar ik twijfel hieraan. Er zijn geloof ik 2 manieren om kinderen te aborteren namelijk a) nogal cru gezegd, het kind wordt in de baarmoeder gemixt en b) ze knippen het kind in stukjes uit de baarmoeder als het een wat oudere leeftijd heeft.
Deze methodes zag ik in ieder geval genoemd worden in YouTube filmpjes en in dat filmpje van Janet Ossenbaard over ' planner parenthood'
Ik geloof dat er niet zo veel van die onsterfelijke cellijnen bestaan. De meest bekende zijn de Helena Lacks cellen. En dat was een vrouw die stierf aan kanker in de jaren 50 uit wiens lichaam ze zo'n onsterfelijke cellijn hebben ontfutseld. Kennelijk kunnen ze dus heel lang met zo een cellijn?
Je hebt ook nog een andere cellijn en die is hier in NL ontdekt uit het foetus materiaal van een vrouw die zich in de jaren zeventig liet aborteren. Daar was jaren terug een artikel over in de trouw. Over dat die vrouw niet eens schijnt te weten dat het celmateriaal van haar foetus zo massaal wordt gebruikt. Ze konden haar identiteit namelijk niet achterhalen
Misschien weet ik er niet voldoende van af? Of heb ik het over een ander onderwerp? Maar de onsterfelijke cellijnen kunnen oneindig gekloond worden en zitten in de vaccins. Niet iedere mens heeft zon onsterfelijke cellijn. Slechts een beperkt aantal op deze aardbol