Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is dat zo Mike, ik kwam vandaag een artikel tegen op een betrouwbare site die grafeenhoaxide ook als ingrediënten vermeld....
Een stukje van het bewuste artikel
Grafeenoxide en Grafeenhoxide, twee stoffen in het vaccin, kunnen overal in het lichaam schade toebrengen. Het zijn Nano koolstoffen die magnetisch zijn, terwijl Grafeenhoxide zeer scherp is en weefsel kan beschadigen.
Is vandaag geplaatst op gedachtenvoer...
Ja alles is mogelijk met die idioten, maar waarom angst energie verspreiden bij wakkeren die niet prikken, ik wordt er niet warm of koud van, de klappen komen toch wel als de halve bevolking omvalt, ik vraag me af hoeveel wakkeren daar echt rekening mee houden...Niemand zegt dat GO niet in de vaccins zou kunnen zitten als onderdeel van een giftige cocktail. Het fake news is de overdreven nadruk op.GO en vooral de angstenergie die verspreid wordt onder de 'wakkeren'.
Mike
Je moet het niet als kritiek zien, er zit nog stééds geen 48 uur in een dag.Waarom denk je dat ik het nergens gepost heb, omdat ik daar ook niet achter sta. Maar wat maakt het eigenlijk uit, er zitten genoeg zware gifstoffen in om mensen te doden
Pike heeft al wel leuke bijdragen geleverd en ik heb de laatste tijd al meer als 10 van zijn artikelen geweigerd, ik ga niet op elk staartje zout leggen. Dan heb ik een dagtaak elk uur
Waarom angst verspreiden bij wakkeren die niet prikken? Omdat de gevallen engelen binnenkomen in de geest van eenieder die nog drijft op angst en ego. De media is hiervoor het transportmiddel, OOK DE ALTERNATIEVE NEDIA. Het houdt mensen in strijd tegen een vijand die ze veel te veel macht toedichtten die deze vijand helemaal niet bezit, macht die wij ze geven met onze angst en strijd. Zwarte magie is een ILLUSIE VAN DE GEEST. Favoriete dwaalsporen die 'wakkeren' in strijd of passiviteit houden zijn:Ja alles is mogelijk met die idioten, maar waarom angst energie verspreiden bij wakkeren die niet prikken, ik wordt er niet warm of koud van, de klappen komen toch wel als de halve bevolking omvalt, ik vraag me af hoeveel wakkeren daar echt rekening mee houden...
Kom maar op met het rapport van dit labonderzoek. Wie beweert moet bewijzen.V.K. laboratorium vindt grafeen in C19 vaccins - Frontnieuws
Eindelijk! Maanden van werk zijn gevalideerd. Het afgelopen jaar hebben we laboratoria gezocht en maandenlang geprobeerd om een monsterflesje van het vaccin te bemachtigen – maar dat is niet gelukt. Inmiddels is iemand in het Verenigd Koninkrijk er wel in geslaagd! De resultaten zijn binnen...www.frontnieuws.com
Wordt de aloude PCR, ongeschikt voor het stellen van diagnoses, met een nieuwe procedure van stal gehaald of zullen ze uit alle haast het S-C-2-protocol overgenomen voor AIDS (ADE).
Al in eerste regel : Een Brits laboratorium heeft een monster geanalyseerd met RAMAN Spectroscopie en vond Grafeen. (RAMAN-spectroscopie is dezelfde techniek die door Dr. Campra in Spanje is gebruikt om Grafeen in Spaanse monsters te bevestigen)V.K. laboratorium vindt grafeen in C19 vaccins - Frontnieuws
Eindelijk! Maanden van werk zijn gevalideerd. Het afgelopen jaar hebben we laboratoria gezocht en maandenlang geprobeerd om een monsterflesje van het vaccin te bemachtigen – maar dat is niet gelukt. Inmiddels is iemand in het Verenigd Koninkrijk er wel in geslaagd! De resultaten zijn binnen...www.frontnieuws.com
Als onderdeel mss maar zelfs al is het gehele vaccin grafeen is dit nog niet voldoende. Zie mijn eerdere berichten hierover.Niemand zegt dat GO niet in de vaccins zou kunnen zitten als onderdeel van een giftige cocktail. Het fake news is de overdreven nadruk op.GO en vooral de angstenergie die verspreid wordt onder de 'wakkeren'.
Mike