Covid vaccins

Deze persoon, Joan Ramon Laporte Rosello, is/was stichter van Spaanse farmaceutische beveiliging in de jaren 80, directeur van farmaceutisch coordinatiecentrum tot 1999, en nu extern expert van dit centrum en lid van adviesraad van dit centrum, voorzitter van comite van essentiele medicamenten van WHO in 2004,heft meer dan 250 studies gepubliceerd, en voorzitter tot 2017 van het WHO centrum ter coordinatie van medicamenten, epidemies ed. Momenteel ook extern expert van het Europees medicamenten Agentschap, enzit ook in de raad van advies van een frans medicamentenorganistie.

min45.11 : no estoy antivacunas, ni antivacuna Covid
min46.36 : con la avanza de la pandemia en España hemos visto que la gente vacunado tienen menos enfermedades graves, y NO PONGO EN DUDA que todas las personas de la planeta necesitan al menos una dosis y si puede ser 2

Hoewel er dus een hele polemiek gaande was hier in Spanje, op TV, over zijn uitspraken, want hij heeft dus wel degelijk gezegd dat het eigenlijk een experiment betreft en er ook doden zjn gevallen, moet Willem Engel toch eerst eens geheel de video beluisteren vooraleeer ie die man een podium geeft.

Beetje laf, maar daarom heb ik ook altijd die doktersverklaring op zak bij mondkapjezeikerds voor het geval dat. Ik heb het ding nog maar 1 x hoeven gebruiken.
Yep, ik geef altijd de echte reden op. Maar voor mensen die dat niet willen is dit een super oplossing lijkt me.

Al in eerste regel : Een Brits laboratorium heeft een monster geanalyseerd met RAMAN Spectroscopie en vond Grafeen. (RAMAN-spectroscopie is dezelfde techniek die door Dr. Campra in Spanje is gebruikt om Grafeen in Spaanse monsters te bevestigen)

En die Spaanse pipo heeft toegegeven dat deze technologe niet voldoet om dat te kunnen bevestigen. Dat al ten eerste, en de rest is evenveel BS.
Oke .. dit wist ik niet. Duidelijk dus te snel geplaatst..

Niet genoeg data voor de dubbele shot, daarom even uitgesteld tot ze genoeg data hebben voor dubbele + booster.
Die data voor dubbele en booster krijgen ze ook niet, als de dubbele al niet lukt hoe de Triple dan wel...
Dit laten ze los in de hoop iets te ontlopen... Not

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan