Covid vaccins

Epidemioloog doet boekje open: Pfizer bood me 1 miljoen zwijggeld en ik zei ‘nee’​

Pfizer wist dat er 1223 mensen waren gestorven na vaccinatie, dat er 1290 verschillende bijwerkingen waren, dat vaccinatie zou leiden tot varianten en ze wilden deze informatie 55 of 75 jaar achter slot en grendel bewaren, aldus Alexander, die onder president Trump op het Amerikaanse ministerie van Volksgezondheid werkte en daarnaast de WHO adviseerde.

Ik heb een beetje een ongemakkelijke vraag sorry maar ga hem toch stellen.

Als je een nep vaccinatiebewijs zou kopen heb je dan alsnog "the mark of the beast" of is het wel alleen als je daadwerkelijk de vloeistof in je hebt gekregen?

Deze vraag kent een fysiek en een moreel aspect. Als je MOB niet fysiek ingespioten krijgt draag je het niet in je. Maar als je hier wel in toestemt door aan het bedrog mee te doen draag je het wel met je mee. Het gaat mij er niet om om je een schuldgevoel aan te praten en vrije wil.houdt in dat je hoe dan ook je eigen beslissingen neemt, daar ga ik niet over. Mijn antwoord op je vraag is principieel: als je het spul in laat spuiten verbind je je fysiek en uit vrije wil aan het kwaad, als je je een vaccinatiebewijs koopt verbind je je geestelijk en uit vrije wil aan het kwaad. In beide gevallen ben je MEDEPLICHTIG en handel.je uit ZELFBELANG zonder oog te hebben voor het Grotere Goed van de samenleving en zelfs de voltallige mensheid. Hopelijk kun je hier iets mee.

Mike

Ik heb een beetje een ongemakkelijke vraag sorry maar ga hem toch stellen.

Als je een nep vaccinatiebewijs zou kopen heb je dan alsnog "the mark of the beast" of is het wel alleen als je daadwerkelijk de vloeistof in je hebt gekregen?
We zijn in oorlog m.i. en in WOII werden er ook valse persoonsbewijzen gemaakt.

In tijden van bedrog mag je zelf ook bedriegen.

Als je met een vals bewijs uit de voeten kan qua bv werk of anderszins eventuele boetes ontlopen gewoon doen lijkt me.

Alles om de eventueel verplichte vaccinatie te ontlopen is geoorloofd m.i.

Zover is het nog niet. Je kunt nu nog steeds prima functioneren zonder zo'n bewijs, het levert hooguit wat meer ongemak op. Kies niet de weg van de minste weerstand, alleen door tegenslag kan je groeien.

Mike

Zover is het nog niet. Je kunt nu nog steeds prima functioneren zonder zo'n bewijs, het levert hooguit wat meer ongemak op. Kies niet de weg van de minste weerstand, alleen door tegenslag kan je groeien.

Mike
Das helemaal waar natuurlijk. Nu heb je niks nodig dus das prima.

Wat er te verwachten is, wat ik vrees iig is dat alles dubbel terugkomt:-(

En dan is alles geoorloofd in het verzet.

Verder heb je gelijk natuurlijk: wrijving heeft glans:-)

Geen immuniteit van rechtsvervolging van Pfizer indien er sprake is van fraude!

Mike

De EU is hard op weg zich te ontwikkelen tot een totalitair monster. Nog even en Nederland bestaat niet meer, stelt BVNL, de partij van Wybren van Haga.

Is Nederland binnenkort een Europese provincie, in plaats van een autonoom land? Wat ooit begon als een orgaan dat de democratie, de fundamentele vrijheden en de rechtsstaat in verschillende soevereine landen moest bewaken en faciliteren, ontpopt zich de laatste jaren steeds meer als een machtsbeluste dictator, wiens grijpgrage vingers steeds dieper in de pap van vele landen roeren, aldus de partij.

Groot gevaar​

“BVNL ziet in de steeds verdergaande Europese bemoeienis met Nederland een groot gevaar voor onze onafhankelijkheid. Ons land moet geen vazal worden van een almachtige Europese heerser, die ons gouden bergen belooft. Maar ons kabinet lijkt blind te geloven in het Europese sprookje,” schrijft de partij.

Hoewel er in Nederland veel bezwaar is tegen de Europese coronapas en een groot deel van de Tweede Kamer zich daar onlangs fel tegen uitsprak, blijkt de Raad van de EU al akkoord te zijn gegaan met deze ‘gezondheidspas’ en wordt er een overkoepelend pandemieverdrag voorbereid. Er is een ambtenaar van het ministerie van Volksgezondheid aangewezen om over dit verdrag te onderhandelen.

Onze maag draait hiervan om​

Op 29 maart komt de EU-Gezondheidsraad bijeen om hierover te vergaderen. BVNL wil geen Europese gezondheidsunie. “Wij willen de gezondheid van de Nederlandse burger helemaal niet in handen leggen van een ondemocratisch orgaan, dat de afgelopen twee jaar duidelijk heeft laten zien dat het nul respect heeft voor de lichamelijke integriteit en de vrije medische keuze van mensen. De coronacrisis was kennelijk slechts de opmars naar een Europese medische dictatuur. Onze maag draait hiervan om.”

“Het is de zoveelste vreselijke scène in de horrorfilm die Europa heet. De machtsbeluste EU klauwt zich met haar grijpgrage vingers binnen in steeds meer facetten van ons leven,” schrijft de partij van Van Haga.

• Wow
Waarderingen: Surv

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan