Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dr. Peter McCullough: "Waar zit het in het lichaam? Toen de autopsie studies uitbraken van gevaccineerde mensen... Het antwoord was: het is overal. Het spike eiwit zit in de hersenen, het zit in het hart..."
Mexicaanse griep 2.0
Allesbehalve conventioneel. Gewoon mRNA gentherapie, maar dan net even anders en misschien wel nog gevaarlijker. Speciaal om ongeprikten 'tegemoet te komen' en dan met name in de gezondheidszorg hè..Als u wilt weten of de nieuwe coronavaccins Valneva en Novavax conventionele geïnactiveerde vaccins zijn of dat men hier slechts “de kaas in de muizenval heeft verwisseld voor salami”, mag u de volgende uitzending met twee belangrijke deskundigen niet missen.
After all the proven side effects, patent evidence of surveillance and gene editing technology, people that STILL choose to get vaccinated have terminal mass psychosis. You worship false gods of science, technology, and corrupt sociopathic governments and oligarchs.
Here are prevention and treatment protocols:
Prophylaxis Protocol – Dr. Vladimir Zelenko MD
vladimirzelenkomd.com
Treatment Protocol – Dr. Vladimir Zelenko MD
vladimirzelenkomd.com
Zelfs Louis van Gaal heeft duidelijk laten weten voorstander te zijn voor verplichte vaccinatie. Doe je dat niet, word je niet geselecteerd.
Om verder te gaan op bovenstaande bericht van mij: 1 van de meisjes van 10jr uit de klas van me zoontje die 2 dagen geleden geprikt is, zit nu ziek thuis, triest maar waar. Wat doe je, als ouder je kind toch aanNou ik hoorde vandaag van mijn oudste zoon dat een klasgenoot toch maar vandaag die booster heeft gehaald(kereltje bijna 13)
En mijn jongste zoon vertelde dat er gister ook 2 kindjes uit zijn klas de corona prik hebben gehad. Beiden 10 jaar oud.
Echt treurig om te horen en dan alsnog na lang wikken wegen toch die prik bij je kind laten zetten terwijl alles nagenoeg is ‘versoepeld’. Ik zal het nooit begrijpen.
Om verder te gaan op bovenstaande bericht van mij: 1 van de meisjes van 10jr uit de klas van me zoontje die 2 dagen geleden geprikt is, zit nu ziek thuis, triest maar waar. Wat doe je, als ouder je kind toch aan