@JVG
Dat bericht van die energiehealer vanwaar komt dat ? Ik krijg hier net hetzelfde door maar dan in een Spaanse Telegram groep, identiek, alleen vertaald in het Spaans met een naam onder :
Mi nota personal: los chakras que nos conectan al alma son el chakra del corazón y sobre todo el que se encuentra justo sobre nuestro cabeza y se llama Chakra Coronal.
GLORIA RODRIGUEZ, [26.03.21 16:21]
[Reenviado de Nadime Sarai Zavala González]
maart 24, 2021 André Visch, fysiotherapeut, manueel therapeut en Traditionele Chinese geneeskundige, healer.
Tot nu toe heb ik dus een beperkt aantal gevaccineerde mensen in mijn behandelkamer gehad. Deze hadden zowel de mRNA-vaccins Pfizer en Moderna als AstraZeneca toegediend gekregen. Vrijwel iedereen had ik al eens, recent of verder in het verleden, behandeld, waardoor ik de eerdere energiestatus van deze personen kende. Wat mij bij deze gevaccineerden opviel, was dat hun kruinchakra dichtgeknepen werd. (Je kruinchakra is de verbinding met je hogere zelf, je ziel of je essentie. Hoe spiritueler je bent, hoe duidelijker je deze verbinding zult ervaren.) En wat ik energetisch zag en voelde, kwam overeen met de klachten waarvoor bij mij werd aangeklopt, zoals “ik ben mezelf kwijt” en “ik voel me ontheemd”. Iemand die zeer bewust is, zei zelfs “ik ben de connectie met het licht kwijt.” Voor mij is dit zeer zorgwekkend.
Mensen met een goede verbinding zijn namelijk over het algemeen liefdevoller naar anderen en hebben meer respect voor de vrije wil van anderen.
Want stel je eens voor dat 80 procent van de mensheid deze verbinding kwijtraakt. Welke druk ontstaat er dan op de mensen die deze verbinding nog wel hebben, omdat ze ervoor gekozen hebben om zich niet te laten enten? Trouwens, een goed vaccin heeft geen dwang of drang nodig. Dat verkoopt zichzelf. Maar op dit moment is de grootste drijfveer voor vaccinatie angst, een emotie die de spirituele verbinding eveneens negatief beïnvloedt. Degenen die, bijvoorbeeld voor hun werk, gevaccineerd moésten worden, hadden meer last van bijwerkingen dan oudere mensen die geprikt móchten worden, omdat ze in de leeftijdscategorie vielen die aan de beurt was.
Verder viel mij op dat het energieveld om de gevaccineerden heen samen was getrokken en verminderd vrijelijk stroomde. Dit verklaarde het gevoel dat “je door stroop heen moet bewegen en dat alles zwaar aanvoelt”.
Bij Astra Zeneca zag ik bovendien een soort van vervaging van de meridianen. Dit zou de vermindering van bloedplaatjes kunnen verklaren, zoals deze in een aantal gevallen geconstateerd is en waardoor deze vaccinatie tijdelijk werd stopgezet.
————————–
opmerking: astra zeneca betekenis in het latijn : astra neca betekent Dood (gebiedende wijs) de sterren! Je weet dat elke gelukkige bezielde mens sterren in de ogen krijgt en voor god onze schepper, is de mens de ster aan zijn firmament. Het duister wil het licht uit de wereld en de mens is als lichtwezen de drager van het licht via de ziel. Conclusie: astre zeneca is een ster in het doden van de sterren (zielen)
—————————–
Iemand liet weten: Deze vaxxins worden ook wel “funvax” genoemd. Het officieele verhaal luidt dat de funvax een vaxxin is dat fundamentalisme in een persoon verwijderd. However, wat het eigenlijk doet is ons Vmat2 gen onderdrukken. Vmat2 is ook gekend als “the God gene”
————————-
ZE willen zoveel mogelijk SCHADE BEROKKNEN daarom dat Artsen die coronapatiënten hydroxychloroquine of ivermectine (goedkope en WERKZAME medicijnen) voorschrijven, kunnen een boete verwachten, waarschuwt de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ). De boete kan oplopen tot 150.000 euro.
Ken je nog ervaringsverhalen van healers mail ze me dan, isabelle@zichtbaar .be
Het is tijd dat we onze krachten bundelen en een tegenmacht vormen. DIt is mogelijk dankzij het feit dat Heather in 2009 belangrijke kennis voor ons wist te bemachtigen waardoor wij nu de mogelijkheid hebben om op te staan tegen en uit de greep te blijven van de deep state.
Zij werken via ordes en bundelen zo hun kracht tot een macht, wel nu ik begrepen heb hoe de hiërarchie echt werkt kunnen wij een tegenhierarchie vormen vanuit onze ZIEL EN GODDELIJKHEID
CLaim hier je live life status terug en val hierdoor onder de vleugels van de goddelijke orde, buiten het bereik van de dodelijke wurggreep van de deep state. Er is een korte workshop beschikbaar van 2u + vragen uur waarin ik je alles uitleg. Workshop kost 40€ en dan mag je alle andere worskhops ook blijven meevolgen, want hoe beter je de materie snapt, hoe sneller en gemakkelijker jij je vrij kan maken en we 1 front kunnen vormen.
Isabelle Lambrecht Ⓢ