Ik denk in ieder geval. . wie het ook schrijft of vertaald..nu dus Martin Vrijland .. ik het wel interessant genoeg vind om toch stukken van hem te blijven lezen .. simpelweg omdat hij veel over de simulatie dome's schrijft en
dat voor mij wel als waarheid kan zijn. En de uitleg hierover als volgende beschrijft..
Martin Vrijland
13 September 2022 at 09:18
Login to Reply
Je kunt het vergelijken met het volgende:
Stel je kijkt naar de wereld door een verrekijker. Iemand plaatst een LCD schermpje aan de zijkant van je verrekijker en start een kopie op van wat je waarneemt (op dat LCD scherm). Voorlopig is er nog niets aan de hand, want jij kijkt nog steeds door de lens van de kijker. Dan plaats diegene een spiegel op de verrekijker die jouwwaarneming in éék keer verlegd naar het LCD scherm.
Je hebt niets door, want de spiegel is er binnen no time tussen geplaatst en de waarneming op het LCD scherm lijkt sprekend op datgene wat je kort daarvoor nog waarnam. Je denkt nog steeds de originele wereld waar te nemen door jouw kijker, maar feitelijk neem je de simulatie op het LCD scherm waar.
Zo is de waarneming van jou (jij, consciousness) verlegd naar deze simulatie, zonder dat je het door had. En dus denk je de originele aarde waar te nemen, terwijl je eigenlijk een gespiegelde versie waarneemt.
Ben je ongevaccineerd dan ben je niet compatible met het nieuwe LCD scherm. Aan het eind van de cyclus (het Blauwe Tijger moment) valt de spiegel weg en neem je in 1 klap het origineel weer waar. Wat een opluchting!