Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die laatste zin, hilarischStukje uit Maurice de Hond, 3 sept
"Omdat mensen die alleen de basisserie hebben gehad nu een minder goede afweerweeractie tegen corona hebben ontwikkeld dan mensen die niet gevaccineerd zijn (negatieve effectiviteit: dus méér kans op ziekte en dood als de prikken zijn uitgewerkt), wordt er sterk op aangedrongen een boosterprik te nemen om de weerstand tijdelijk weer op te vijzelen. Het is verder niet zo van belang welk vaccin er wordt gebruikt.
Hoe het zit met de negatieve effectiviteit als ook de boosterprik is uitgewerkt, is pas te zien als de ziekte ooit nog eens gevaarlijk wordt."
Corona lijkt, dankzij het ondeskundige beleid, inmiddels wel een ziekte geworden waartegen alleen gevaccineerden zich hoeven te laten vaccineren.
En ze hebben het tenslotte getest op 8 muizenDie laatste zin, hilarisch
Wij komen als ongeprikten ook niet in aanmerking voor de booster want dan moet je eerst de eerste serie gaan halen
world
Ik schrik er eerlijk gezegd toch wel van dat er een hoop mensen zijn in mijn omgeving, die binnenkort de nieuwe booster gaan halen. Ze zeggen: dan ben je toch maar weer extra beschermd
Ik heb de enquête ingevuld.Wat willen ze ermee bereiken? Extra campagne voeren waar die vaccin bereidheid het laagst is ofzo en alsof ze de echte uitslagen gaan publiceren fake media
Laat jij je in het najaar (weer) vaccineren? Doe mee aan ons onderzoek
Na een piek in de zomer houdt het coronavirus zich nu koest. Maar wat staat ons dit najaar te wachten? Volgende week start een nieuwe vaccinatieronde. Ben jij bereid je (weer) te laten vaccineren?www.ad.nl