Covid vaccins

Klinkt gezellig, bakkie koffie met een prikkie.

Je kunt de coronaprik straks krijgen in horecazaak of buurthuis: moet net zo makkelijk ’te halen’ zijn als bakje koffie​

De GGD’s hebben in Gelderland tientallen locaties gereserveerd als priklocatie. Je kunt de coronaprik straks halen in bijvoorbeeld een horecazaak, sporthal, buurthuis, kerk of op het stadhuis.
 
  • Wow
Waarderingen: Surv
In september kunnen alle Belgen en Duitsers hun Europese vaccinatiekaart krijgen. Dat kan een papieren pas zijn of een app, die vertelt welke vaccinaties de bezitter heeft gehad. Reuze handig als er straks weer een virus uit een laboratorium ontsnapt. Of als onze politici ongevaccineerden willen degraderen tot tweederangsburgers.
Kan ik ergens al mijn gegevens laten verwijderen?
Ik heb 3jaar geleden mij wel bij het RIVM laten verwijderen wat Covid betreft. Dat duurde 6mnd.
 




En waar ging mijn lezing van 2021 over? C19 vax is Mark of the Beast, we leven on de Dagen van Noach.

Mike

Betreffende die Mac adressen :

Afhankelijk van het merk mobiele telefoon worden er meer of minder Bluetooth-signalen gedetecteerd. IPhones detecteren veel signalen, terwijl low-end mobiele telefoons er maar weinig detecteren.

- Als je de Bluetooth tracker tegelijkertijd op verschillende apparaten activeert, zul je merken dat de meeste willekeurige MAC-nummers niet met elkaar overeenkomen. Dit komt omdat deze signalen continu worden verzonden door de anti-Bluehacking elektronische apparaten terwijl hun Bluetooth is uitgeschakeld.

- In de natuur/op de buiten zul je MAC-signalen vinden bij high-end apparaten, bij standaard apparaten zul je geen signalen vinden.
 

Kansas klaagt Pfizer aan om leugens over COVID-19-vaccin: ‘Het tij keert’​

De Amerikaanse staat Kansas heeft Pfizer voor de rechter gesleept. Het bedrijf wordt ervan beschuldigd het publiek te hebben misleid over zijn COVID-19-vaccin, door risico’s weg te moffelen en valse beweringen te doen over de effectiviteit. Dit is volgens de staat in strijd met de wet.

Het tij keert​


Er zijn in totaal vijf staten – Texas, Utah, Kansas, Mississippi en Louisiana – die Pfizer hebben aangeklaagd. Dat is 10 procent van de Amerikaanse staten. Het tij keert, zei Robert F. Kennedy junior, lid van het overgangsteam van Donald Trump.

De zaak in Kansas kan een domino-effect hebben als duidelijk wordt dat Pfizer inderdaad de boel misleid heeft.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.143
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan