Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja dat het echte beestjes zijn is goed zichtbaar. Hoe zit het dan met het verhaal dat er Corona in het vaccin gestopt word? Een kunstmatig gemaakt virus met levende beestjes of zoiets.Er bestaan geen levende virussen. Dit zijn echte beestjes!
Mike
Het experimentele Pfizer-vaccin is niet goedgekeurd voor gebruik bij kinderen, dus het lijkt erop dat ze door haar ouders is opgegeven als proefkonijn. In de Verenigde Staten wordt het vaccin momenteel getest op jonge kinderen. De testpersonen zijn zes maanden tot 12 jaar oud.
Welke ouders doen dit soort dingen?
Zou kunnen dat jij bij juiste eind hebt maar heb toch voor zekerheid dochterlief tijdje thuis gehad deze en vorige maand. En stel nu he, virus bestaat niet is mij duidelijk maar dat het idd beestjes (parasieten of morgellons) zijn, da's een ander verhaal, die bestaan wel. Heb ze in de swabs en mondkapjes gezien. Wie weet zitten ze ook in maandverband, ob, luiers en meerUiteraard weer van Fuckbook. Zie dit bericht van mij:
The Great Awakening
De meest opmerkelijke gebeurtenis tijdens het evenement was misschien wel het optreden van de wereldberoemde acteur Jim Caviezel, die bekendstaat om zijn rol in de serie Person of Interest. Ook speelde hij Jezus in de film The Passion of the Christ. De acteur ging vooral in op kinderhandel en...www.fatsforum.nl
Geen waanzin zo groot of vrouwen vallen er voor.
Mike
Daarom koop ik voor mijn dochter biologisch maandverbandik denk dat synthetische ob en luiers zeker NIET gezond zijn. vooral niet als het binnen het lichaam wordt gedragen zoals ob. Er worden ook katoenen produkten verkocht. Zelf gebruik ik uitsluitend katoen.
Die post is ook van mij