Covid vaccins

Het rivm heeft voor iedereen een persoonlijke pagina aangemaakt: mijn.rivm.nl
Je kunt inloggen met DigiD.
Hierop komen je vaccinaties die je hebt gekregen te staan (tenzij je daar geen toestemming voor hebt gegeven). Je kunt je ook afmelden voor het vaccin.

Reeds over bericht door Melca. Deze kwam ik net tegen op Telegram, ik heb het voor mezelf direct verwijderd allemaal.

[Doorgestuurd van Bezorgde_burger🌸]
Ter informatie: BELANGRIJK !!!!!

Het RIVM heeft voor iedere burger ongevraagd een mijn.rivm pagina aangemaakt waarop komt te staan of u gevaccineerd bent tegen C.
Deze informatie kan gedeeld worden met derden.
Ik vind daar wat van en heb per mail vriendelijk verzocht deze pagina per direct te verwijderen.
Ze hebben nu een directe knop aangemaakt om dit zelf te verzoeken aan ze. Speciaal voor mensen zoals ik die dit niet prettig vinden😅

Wil je dit ook ?
Met dank aan Pasqual.

Ga naar mijn.rivm en log in met DigiD

Klik onderaan de pagina op " uitschrijven mijn.rivm "

Je kan dan een mail sturen en vragen je pagina per direct te verwijderen.

De volgende formulieren halen je helemaal uit het vaccinatie systeem;

Die valse berichtgeving over 'besmet' raken door gevaccineerden blijft maar terugkomen. Ik ga het nog 1 keer opschrijven, maar nu luid en duidelijk:

DEZE DISINFO IS UITSLUITEND GERICHT OP HET VERDER UIT ELKAAR SPELEN VAN DE BEVOLKING. OOK BINNEN ONZE EIGEN GELEDEREN WORDT ANGST EN VERDEELDHEID GEZAAID. Q: BE CAREFUL WHO YOU FOLLOW. Q: DIVIDED WE ARE WEAK. TRAP HIER NIET IN, MENSEN, WE MOETEN SAMEN DE RIJEN SLUITEN TEGEN EEN GEZAMENLIJKE VIJAND. LAAT JE NIET OPZETTEN TEGEN JE MEDEMENS, OOK ALS DEZE GEVACCINEERD IS. JEZUS BEGAF ZICH ONDER DE MELAATSEN. VERDER NOG VRAGEN? IK ZAL DERGELIJKE GIFTIGE BERICHTGEVING OOK NIET MEER TOLEREREN OP DIT FORUM. CAPICE?

Mike

Reeds over bericht door Melca. Deze kwam ik net tegen op Telegram, ik heb het voor mezelf direct verwijderd allemaal.

Het RIVM heeft voor iedere burger ongevraagd een mijn.rivm pagina aangemaakt waarop komt te staan of u gevaccineerd bent tegen C.
Ik vind daar wat van en heb per mail vriendelijk verzocht deze pagina per direct te verwijderen.
Ze hebben nu een directe knop aangemaakt om dit zelf te verzoeken aan ze. Speciaal voor mensen zoals ik die dit niet prettig vinden😅

Wil je dit ook ?
Met dank aan Pasqual.

Je moet wel een kopie van je identiteitsbewijs versturen anders wordt je verzoek niet in behandeling genomen 🧐

Wil je dit ook ?
Met dank aan Pasqual.

Noot: Ik denk volkomen zinloos. Je zegt dan, Ik ben geen twijfelaar maar een anti vaxxer, bovendien weten ze dit allang van je !!

21 euro per prik

Best weinig om met elke prik patiënt alles over de prik door te nemen voor consent en dan de formulieren tekenen voor gezien en gehoord. Of zouden ze dat niet doen voor het gemak?

oeps die jongens en meiden zijn niet bang straks voor de rechtbank

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan