Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je moet wel een kopie van je identiteitsbewijs versturen anders wordt je verzoek niet in behandeling genomenReeds over bericht door Melca. Deze kwam ik net tegen op Telegram, ik heb het voor mezelf direct verwijderd allemaal.
[Doorgestuurd van Bezorgde_burger]
Ter informatie: BELANGRIJK !!!!!
Het RIVM heeft voor iedere burger ongevraagd een mijn.rivm pagina aangemaakt waarop komt te staan of u gevaccineerd bent tegen C.
Deze informatie kan gedeeld worden met derden.
Ik vind daar wat van en heb per mail vriendelijk verzocht deze pagina per direct te verwijderen.
Ze hebben nu een directe knop aangemaakt om dit zelf te verzoeken aan ze. Speciaal voor mensen zoals ik die dit niet prettig vinden
Wil je dit ook ?
Met dank aan Pasqual.
Ga naar mijn.rivm en log in met DigiD
Klik onderaan de pagina op " uitschrijven mijn.rivm "
Je kan dan een mail sturen en vragen je pagina per direct te verwijderen.
De volgende formulieren halen je helemaal uit het vaccinatie systeem;
Formulier 3 Recht op Vergetelheid
fd23.formdesk.com
Formulier 4 Recht van Bezwaar
fd23.formdesk.com
Formulier 6 Afzien van deelname
fd23.formdesk.com
Je moet wel een kopie van je identiteitsbewijs versturen anders wordt je verzoek niet in behandeling genomen
Noot: Ik denk volkomen zinloos. Je zegt dan, Ik ben geen twijfelaar maar een anti vaxxer, bovendien weten ze dit allang van je !!Reeds over bericht door Melca. Deze kwam ik net tegen op Telegram, ik heb het voor mezelf direct verwijderd allemaal.
[Doorgestuurd van Bezorgde_burger]
Ter informatie: BELANGRIJK !!!!!
Het RIVM heeft voor iedere burger ongevraagd een mijn.rivm pagina aangemaakt waarop komt te staan of u gevaccineerd bent tegen C.
Deze informatie kan gedeeld worden met derden.
Ik vind daar wat van en heb per mail vriendelijk verzocht deze pagina per direct te verwijderen.
Ze hebben nu een directe knop aangemaakt om dit zelf te verzoeken aan ze. Speciaal voor mensen zoals ik die dit niet prettig vinden
Wil je dit ook ?
Met dank aan Pasqual.
Ga naar mijn.rivm en log in met DigiD
Klik onderaan de pagina op " uitschrijven mijn.rivm "
Je kan dan een mail sturen en vragen je pagina per direct te verwijderen.
De volgende formulieren halen je helemaal uit het vaccinatie systeem;
Formulier 3 Recht op Vergetelheid
fd23.formdesk.com
Formulier 4 Recht van Bezwaar
fd23.formdesk.com
Formulier 6 Afzien van deelname
fd23.formdesk.com
Nee ik ook nietIk vertrouw het voor geen meter!
Joost