Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
foutje het was al uit 2016Is dit het, nu gewoon main stream news
“Badass” new method uses a magnetised protein to activate brain cells rapidly, reversibly, and non-invasively
Researchers in the United States have developed a new method for controlling the brain circuits associated with complex animal behaviours, using genetic engineering to create a magnetised protein that activates specific groups of nerve cells from a distance.
Genetically engineered 'Magneto' protein remotely controls brain and behaviour
“Badass” new method uses a magnetised protein to activate brain cells rapidly, reversibly, and non-invasivelywww.theguardian.com
Net het gehele artikel gelezen, er wordt totaal niet gesproken wat de mogelijkheden / toepassingen zijn. creapyfoutje het was al uit 2016
Jodium, zink en Quercetine zitten bijvoorbeeld in het voedingssupplement Men's Longevity Essentials Plus. Te bestellen via Vitavie.Hoe de schade van mRNA-injecties (gentherapie) is te neutraliseren
- RNAi (interferentie) het uitschakelen van de boodschapper
- JODIUM
- ZINK
- QUERCETINE
- SUPERGELADEN C60 (Nano-Koolstof Geactiveerde Houtskool)
- PQQ (Pyrroloquinoline kinine)
Eigenlijk moet het antwoord zijn: Deze stoffen zitten in de volgende biologische voeding die je zelf kweektJodium, zink en Quercetine zitten bijvoorbeeld in het voedingssupplement Men's Longevity Essentials Plus. Te bestellen via Vitavie.
Dank je voor je antwoord.Micro-organismes als schimmels en bacterien zijn makkelijk te doden met zuurstof, maar parasieten en knutseleiwitten? Ik heb mijn twijfels. Ik ga voor slash and burn met pure chemie!
Mike
Willem Engel kondigde al aan dat ze eerst nog moeten proberen een rechtszaak te winnen en dat hij daarna openbaar zou maken hoe je er aan kan komen.Dank je voor je antwoord.
Na hier enige posts hierover te hebben gelezen, kan ik concluderen dat Ivermectine het meest effectieve zou kunnen zijn?
Maar we zouden nog specifiekere info krijgen, heb ik begrepen.
Dorothé