Covid vaccins

Vandaag is het zover: ik heb mijn uitnodiging voor het vaccin ontvangen. Ik ben dit jaar 54 geworden. Is mijn leeftijdsgroep nu aan de beurt of heb ik hem ook te vroeg gekregen?

Mike
Veel mensen krijgen de uitnodiging vervroegt op grond van een medische indicatie.

Ik zit niet meer in het systeem in NL en van de week kreeg ik een herhaal verzoek uitnodiging voor borstkanker onderzoek voor mijn vrouw. We hebben geen krant dus alle papier is welkom om de kachel mee aan te maken.

Hoe gaat dat dan verder nadat je de uitnodiging gekregen hebt? Moet je dan opbellen en bv. zeggen dat je voorlopig nog even wacht omdat het experimenteel is, of is dat geen goede zet? Ik wil niet te boek staan als vaccinatieweigeraar, want je weet nooit wat dat voor consequenties heeft.

Dorothé

Vandaag is het zover: ik heb mijn uitnodiging voor het vaccin ontvangen. Ik ben dit jaar 54 geworden. Is mijn leeftijdsgroep nu aan de beurt of heb ik hem ook te vroeg gekregen? En wat zal ik doen met de uitnodiging: ritueel verbranden of bewaren voor het nageslacht als tastbare herinnering aan deze waanzin voor toekomstige generaties?

Mike

Eindelijk. Fijn dat je binnenkort niet meer bang hoeft te zijn voor dat vervelende virus.

Mensen zijn er trots op. We zijn vandaag bij de Griek gaan eten (ze doen normaal, geen mondkapjes, geen vragen, geen schermen, niets). Komen er mensen aan het tafeltje naast ons zitten. De bediening gaat er naar toe. De man vertelt heel trots dat hij het vaccin gekregen heeft en de bediening zegt, ik ook, afgelopen Zaterdag. Nou, dus het is iets om een gesprek over te beginnen, net zoals vroeger over het weer...

Dorothé

Mensen zijn er trots op. We zijn vandaag bij de Griek gaan eten (ze doen normaal, geen mondkapjes, geen vragen, geen schermen, niets). Komen er mensen aan het tafeltje naast ons zitten. De bediening gaat er naar toe. De man vertelt heel trots dat hij het vaccin gekregen heeft en de bediening zegt, ik ook, afgelopen Zaterdag. Nou, dus het is iets om een gesprek over te beginnen, net zoals vroeger over het weer...

Dorothé

Dat merk ik ook regelmatig. In het echte leven wordt trots verteld dat ze zijn gevaccineerd. Op social media staan foto's en berichten over dat "de prik" er eindelijk in zit. Niks dat ze tegen kan houden. Ook niet dat er alleen in Europa in vier maanden al 10.000 doden en 400.000 personen met ernstige bijwerkingen zijn. Dat zijn de officiële cijfers. In werkelijkheid zal het wel meer zijn. Een deel doet het omdat ze daadwerkelijk bang zijn voor "het virus". Stel je voor dat mijn oude moeder het krijgt, wordt wel eens gezegd. Een ander deel doet het om illegaal afgepakte vrijheden terug te krijgen.

Onlangs lazen we een bericht met filmpjes over magneetjes die op de plek waar de Covid injecties worden gegeven blijven hangen en op andere plaatsen van het lichaam niet. Wonderlijk! Er werd geroepen dat men stiekem gechipped was etc. Onwaarschijnlijk. De vaccins van Pfizer bijvoorbeeld worden uit een flesje getrokken met een standaard injectienaald de kans dat er op die manier gechipped wordt is vrij klein.

Bericht van Morrie via Telegram:
Beste lichtstrijders,
Op dit moment ben ik (niet geheel toevallig) drie dagen geblokt door Facebook. Het ging hier om een tekst waar absoluut niets werd gezegd dat niet door de algemene voorwaarden van Facebook kon worden afgekeurd en toch... De blokkade geldt tot zaterdag as. dus tot die tijd zal ik dit bericht via andere bronnen delen en wil ik jouw vragen om dit bericht, of een aangepaste versie daarvan, op alle social media kanalen te delen.
Dinsdag 25 mei as. is de stemming van de Eerste Kamerleden over de Tijdelijke wet testen Covid19. Veel van deze senatoren blijven altijd heel veilig buiten schot. Ze zijn nagenoeg onzichtbaar in het gehele debat maar stemmen mogelijk Nederland dinsdag as. nog verder de afgrond in.
Vandaar dat wij de website https://www.medischevrijheid.nl/ hebben opzet.
Daar staan alle senatoren op die mogelijk nog het verschil kunnen maken. D66 en VVD komen daar dus niet op voor want die zullen nooit voor meer vrijheid stemmen. Maar de anderen misschien wel. Laten wij samen ALLES doen wat er mogelijk is om deze Eerste Kamerleden op te roepen voor medische vrijheid en tegen de medische apartheid te stemmen.
Je kan op deze site een link vinden naar een voorbeeldbrief, je kan alle e-mailadressen downloaden en je vindt er ook een groot aantal afbeeldingen welke voorzien zijn van tekst die je zo kan plaatsen op Social Media. Ga naar https://medischevrijheid.nl
Deel dit bericht met zoveel mogelijk mensen zodat het viraal kan gaan. Dank!
Mordechai

Volgens mij zijn deze maand de mensen geboren tussen 1960 en 1970 aan de beurt. Ik kreeg de mijne ook vorige week.
Mijn moeder is van 1953, heeft 3 verschillende chronische aandoeningen en is nog steeds niet opgeroepen voor vaccinatie. Ze weten niet meer wat ze doen daar, rommeltje.

Vandaag is het zover: ik heb mijn uitnodiging voor het vaccin ontvangen. Ik ben dit jaar 54 geworden. Is mijn leeftijdsgroep nu aan de beurt of heb ik hem ook te vroeg gekregen? En wat zal ik doen met de uitnodiging: ritueel verbranden of bewaren voor het nageslacht als tastbare herinnering aan deze waanzin voor toekomstige generaties?

Mike
Wat fijn zeg Mike! Eindelijk weer snel terug naar normaal. Kan je lekker weer op vakantie met je green paspoort 👍
Sowieso bewaren als herinnering aan deze bizarre tijd.

p.s ik ben sampjes, door het nieuwe forum was mijn account opgeheven dus ik moest opnieuw registreren.

Ik heb hem ook gekregen (62 jr oud). In de brief staat dat als je het vaccin niet wilt, je dit via email door moet geven ovv naam en geboortedatum. Ik heb besloten om hier niet op te reageren omdat ik niet weet wat er met mijn gegevens gebeurt. Dus geen spuit en ook geen reactie...

Even voor mijn beeldvorming: ervan uitgaande dat virussen niet bestaan, hoe kunnen gevaccineerden dan een gevaar vormen voor de niet-gevaccineerden, wat links en rechts door virologen/epidemiologen beweerd wordt?

Het maakt dus kennelijk niet uit welke medische indicatie? Ik heb geen aantekening in mijn dossier van long- of luchtwegklachten.

Mike
Ik heb idd gehoord van reuma , astma op jonge leeftijd en ik ken iemand die helemaal geen indicatie heeft en toch een uitnodiging.
Mijn idee is dat er volop uitnodigen op medische indicatie verstuurd worden. Meerdere collega's in ons vergrijsde bedrijf zijn deze week geprikt maar dat was volgens bouwjaar.

Ik heb hem ook gekregen (62 jr oud). In de brief staat dat als je het vaccin niet wilt, je dit via email door moet geven ovv naam en geboortedatum. Ik heb besloten om hier niet op te reageren omdat ik niet weet wat er met mijn gegevens gebeurt. Dus geen spuit en ook geen reactie...
Dat heb ik me ook afgevraagd. Hoe kan je het beste reageren?

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan