Covid vaccins

[Geert] (dotcom.radio) Ik hoorde gisterenavond van een Duitse arts die zelf ook vliegt, dat zijn vliegbrevet niet meer geldig is al hij zich laat vaccineren. Dit geldt dus ook voor piloten!!!

[Geert] (dotcom.radio) Ik hoorde gisterenavond van een Duitse arts die zelf ook vliegt, dat zijn vliegbrevet niet meer geldig is al hij zich laat vaccineren. Dit geldt dus ook voor piloten!!!
hoe was hij ook al weer: Nooit een vijand verstoren die zichzelf aan het vernietigen is

Ik was van de week bij kennissen waarvan hij piloot is met pensioen sinds 2019. Hij snapt redelijk wat er allemaal niet klopt en laat zich niet injecteren. Hun dochters, 3, hebben ook de HPV niet gehad.

Dr. Gorter sprak er ook al over met Sven Hulleman.
Dit spike-eiwit passeert de bloed-hersenbarrière en we weten dat het bij gehumaniseerde muizen spongiforme encefalopathie oftewel gekkekoeienziekte veroorzaakte, zei de arts. Bij resusmakaken veroorzaakte het na twee weken lewy-lichaampjes, die alzheimer en een aantal neurologische aandoeningen in de hand werken.

Polen die zich laten vaccineren kunnen 25.000 euro winnen, of een elektrische wagen

Militairen worden zeker in gezet wegens personeel tekort? En 2 miljoen prikken per week??
De komende maanden ontvangt Nederland flink meer coronavaccins. Om zo snel mogelijk te kunnen vaccineren als er grote leveringen binnenkomen, heeft demissionair minister De Jonge aan de GGD's gevraagd om zich landelijk voor te bereiden op het zetten van maximaal 2 miljoen prikken per week in juni.

Kevin

een kennis van mij klaagt steeds over koude rillingen sinds zijn vaccin en denkt dat hij iets onder de leden heeft. Daar heb je het al.

Gisteren gebeld door het lokale hospitaal voor de vaccinatie, kort en bondig geantwoord : no interesado

Zondag bij dotcom.radio, ga er vast maar eens induiken

• USDA Hitting Food Supply Chain with Cattle Surveillance and A Level-4 Animal Disease Laboratory
    – In 1986 begon men dieren te chippen
    – ‘The Use of RFID for Human Identity Verification,’ concluding that they had “concern that the deployment of RFID-enabled systems represents the potential for widespread surveillance of individuals, including US citizens, without their knowledge or consent.”
    – The World Economic Forum’s Involvement
    – Noot: Een vraag die bij mij opkomt is dit woord; “Gekke koeienziekte” Ervaring bij dieren en nu geïntroduceerd via mRNA injecties bij mensen

Zondag bij dotcom.radio, ga er vast maar eens induiken

• USDA Hitting Food Supply Chain with Cattle Surveillance and A Level-4 Animal Disease Laboratory
    – In 1986 begon men dieren te chippen
    – ‘The Use of RFID for Human Identity Verification,’ concluding that they had “concern that the deployment of RFID-enabled systems represents the potential for widespread surveillance of individuals, including US citizens, without their knowledge or consent.”
    – The World Economic Forum’s Involvement
    – Noot: Een vraag die bij mij opkomt is dit woord; “Gekke koeienziekte” Ervaring bij dieren en nu geïntroduceerd via mRNA injecties bij mensen
Linkje werkt niet Henk...

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan