Covid vaccins

De verhalen stromen bij mij binnen:

Een vrouwelijke collega van iemand die ik ken kreeg hartkrampen direct na haar eerste vaccinatie. Die bekende van mij zei dat de tweede prik haar dood kan worden. 'Als het mijn tijd is om te gaan is het mijn tijd', was het antwoord.

Een andere bekende van mij schrijft dat de vrouw van een tenniscollega van zijn vader na haar prik is opgenomen in het ziekenhuis met allerlei inwendige bloedingen. Desondanks neemt zijn vader binnenkort de tweede prik.

Mensen zijn compleet levensmoe, ze geven niet meer om zichzelf en hun toekomst. Ik heb al vaker deze harde woorden uitgesproken: we moeten deze mensen loslaten, hen laten gaan, zij voegen werkelijk niets toe aan het grote geheel. May God have mercy on their souls.

Mike

Vrijdag ook het bericht dat iemand plotseling overleden is, kon niet vragen naar de oorzaak omdat zijn vrouw ook net een shot had gehad, ...

VIDEO:

https://odysee.com/@hugotalks:8/MAGNETS,-What-Is-Going-On-Hugo-Talks--lockdown:b

Laatst bewerkt door een moderator:

MAGNETIC HYDROGEL: THE REASON FOR THE COVID VAX MAGNET PHENOMENON?​

VIDEO:

Laatst bewerkt door een moderator:
VIDEO: Magnet Challenge 'Not On The Beeb' investigates (korte versie van langere video)

De magneet is alleen met de Noordpool of Zuidpool van de magneet aangetrokken tot de arm.

Dit betekent dat een test met een koelkast magneet slechts 50% kans van slagen heeft. Omdat de magneet niet kan omdraaien is misschien de verkeerde pool naar de arm gericht! Een koelkast magneet zal dan dus in 50% van de gevallen niet kunnen blijven hangen, ongeacht of de arm 'magnetisch' is!!

Het beste is de magneet test dus uit te voeren met een kleine neodymium magneet die om kan draaien (zodat de juiste pool naar de arm kan draaien).

De arm lijkt een magnetisch veld te hebben dat duidelijk een Noordpool of Zuidpool veld afgeeft. Waarschijnlijk vergelijkbaar effect als met een electromagneet.

Part of the plan:

Assent refers to the process of children’s and
adolescents’ participation in the decision-making
on vaccination (or other medical interventions).
Assent is not regulated in law like consent, and
is sometimes referred to as a moral obligation
closely linked to good practice in dealing with
patients. International law provides strong support
for children’s rights to participate in decisions
about their health and health care, and also in the
planning and provision of health services relevant
to them and based on their evolving capacity.

Ze noemen het tegenwoordig 'assent' i.p.v. 'consent'. Ze gooien het op 'kinderrechten', net zoals ze 16-jarigen stemrecht willen geven.

Mike

"...as long as you understand any risks..."
Ongelofelijk. Laten we ook de meerjarige leeftijd gelijk maar afschaffen want kennelijk begrijpen kids van 13 al heel goed welke keuzes ze kunnen maken die de rest van hun leven beinvloeden.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan