Covid vaccins

Mensen reageren ontgoocheld op het bericht. “Werkelijk álles wordt opgeofferd, ook het kostbaarste: onze kinderen,” schrijft huisarts Els van Veen. “En we doen het ‘voor een ander’. Dat farmaceuten hier geld mee verdienen snap ik. Ik begrijp niet dat wij dit toelaten.”

Oud-professor Kees van der Pijl voegt toe: “De moordenaars zijn onder ons en zullen niet stoppen tot wij breed verzet gaan organiseren.”

De prikkers: voornamelijk vrouwen en beta mannen "superleuk om te doen"

0:53 "zo van ojee wat krijg ik ingespoten" daar weet die prikker natuurlijk wel alles van... NOT :ROFLMAO::ROFLMAO:

Zou kunnen dat dit ergens op TV wordt uitgezonden. Is er ooit voor de griep zoveel aandacht geweest? nee natuurlijk niet. En gij geleuft het allemaal.

VIDEO Door hoeveel hoepels moet je springen om naar een restaurant te gaan...

Dit geldt dus ook nog voor gevaccineerden, althans nu nog, straks als we allemaal aan de beurt zijn geweest voor de injectie krijgen de gevaccineerden natuurlijk een permanente QR code.

Uit het draadje:

"A lot of people think of it as a respiratory disease, but it’s really a vascular disease,” says Assistant Research Professor Uri Manor, who is co-senior author of the study.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan