Covid vaccins

WOW lees dit en sla de pdf op!

PDF RIVM Gen therapie Ziekenhuizen 2008-2013

Document van officiële RIVM website:
https://www.rivm.nl/sites/default/files/2018-11/gentherapie%20080619-disclaimer.pdf

"Inleiding
Gentherapie is het inbrengen van genetisch materiaal in cellen van een patiënt om een gendefect te corrigeren of een nieuwe functie aan de cellen toe te voegen, waardoor de ziekte wordt opgeheven of bestreden. Bij gentherapie wordt gebruikgemaakt van virale vectoren, bacteriële vectoren, genetisch gemodificeerde cellen of naakt DNA [1]."

"Risico's
...

Een ander risico van gentherapie is dat het gentherapiegeneesmiddel niet alleen terecht komt in de doelcellen of het doelorgaan, maar ook in andere cellen en organen van de patiënt Indien het gentherapie geneesmiddel terecht zou komen in de kiembaancellen (zaadcellen en eicellen), is kiembaantransmissie van het toegediende genetisch materiaal naar het nageslacht mogelijk. Transmissie is tevens mogelijk wanneer het virus of de bacterie zou worden uitgescheiden via de excreta of secreta en op deze wijze in het milieu zou vrijkomen. Deze verspreiding buiten de patiënt wordt aangeduid met de term ‘shedding’."

"7 Isolatiemaatregelen na toediening
 In de vergunning van het ministerie van VROM wordt aangegeven óf en gedurende welke periode, opvang van feces, urine, braaksel of sputum van de patiënt moet plaatsvinden."

"4 Ontvangst en gereedmaken voor toediening
van GGO
Tevens geldt op grond van de Regeling GGO dat de opslagruimte (vriezer of stikstofvat), wanneer het gaat om ML-II-geclassificeerd materiaal, is voorzien van een biohazardteken en niet toegankelijk is voor onbevoegden. Dit is niet van toepassing voor ML-I-geclassificeerd materiaal."

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb eigenlijk even een vraag, had het hier met een kennis over. Weet niet of hier ook nog een artikel of document of iets over is. Ik weet wel wat Bill Gates heeft gezegd over zijn wens om de wereldbevolking te minimaliseren. En ook dat hij daarom mogelijk de vaccins op de markt bracht.
Maar iemand vroeg, dan had hij dat toch ook alleen met het virus kunnen doen. En dan niet met de vaccins. Een chip zit er ook niet in de vaccins. Dus waarom de vaccins dan. Om de gezondheid van de mens nog meer te verzwakken?

Ik kan het antwoord hierop niet goed formulieren.

ik heb eigenlijk even een vraag, had het hier met een kennis over. Weet niet of hier ook nog een artikel of document of iets over is. Ik weet wel wat Bill Gates heeft gezegd over zijn wens om de wereldbevolking te minimaliseren. En ook dat hij daarom mogelijk de vaccins op de markt bracht.
Maar iemand vroeg, dan had hij dat toch ook alleen met het virus kunnen doen. En dan niet met de vaccins. Een chip zit er ook niet in de vaccins. Dus waarom de vaccins dan. Om de gezondheid van de mens nog meer te verzwakken?

Ik kan het antwoord hierop niet goed formulieren.
Het gaat om decimeren en controleren. Mensen met vaccin zijn wellicht beter te controleren. Denk ook aan patent en eigenaarschap van genetisch gemodificeerde wezens. En het is vaccineren is een leuke geld maker.

Je gaat het pas begrijpen als je het vanuit een spiritueel oogpunt bekijkt. Dit is een SATANISCHE agenda waarbij het gaat om het BESPOTTEN VAN GODS CREATIE. We are in the days of Noah.

Mike

In dat artikel van Xander nieuws staat niet in wat voor false flag event plaats vind... Dit artikel doet me erg denken aan een ander uitgebreid artikel van Xander nieuws waarin ze het hadden over dat gevaccineerden heel besmettelijk zouden zijn en ook de mensheid ermee uitroeiden... Wat dus niet klopte...

Als het waarheid blijkt te zijn wat in dit artikel staat dan is het straks einde van dit forum en ook van gedachtenvoer😞
Xandernieuws heeft vaker artikelen met een doemscenario daarom lees ik ze al een hele tijd niet meer.
Een aantal maanden geleden bijvoorbeeld was er een artikel waarin werd gezegd dat China kernbommen zou gaan gooien. Dat is gelukkig ook niet gebeurd.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan