Ik zou gaan voor de 'Rolls Royce van de vaccins' (jawel, dat zeggen mensen echt!), die van Pfizer-BioNTech. Alleen het beste is goed genoeg!
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het doel is volgens hem om mensen te merken zodat ze in een database komen. De gegevens uit die database kunnen vervolgens worden gebruikt om het gedrag van mensen te beïnvloeden. En het vaccin is pas het begin. Er wordt bijvoorbeeld al gesproken over extra boostervaccins.
Ik kan me beter voorbereiden om het bedrijf over te nemen als zij er straks niet meer zijn.
Ze wil gezegd hebben dat ze niet per definitie tegen alle vaccinaties is, integendeel. Tijdens haar verre reizen heeft ze vaak genoeg prikken gehad. Maar daarvan wist ze dat ze uitvoerig op mensen getest waren. De ontwikkeling van het coronavaccin is haar te snel gegaan. Er is te veel onduidelijkheid over de effecten op de lange termijn, vindt zij. „Het is niet zo dat ik het wantrouw, maar ik kan er ook niet 100 procent achter staan. Dat gaat mij persoonlijk te ver. Ik wacht liever.”
Denk dat jouw vragen ook meteen je antwoorden zijnWaarom is er nou nooit eens iemand die in het openbaar zegt WEL tegen alle vormen van vaccinatie te zijn? Komen ze niet op het idee dat het een slecht idee is om kwik, aluminium, formaldehyde, HEK293 en andere schadelijke stoffen in te spuiten? Of weten ze niet dat dat erin zit? Of zijn ze bang om in het openbaar tegen vaccinatie te zijn?
Ik mag kiezen tussen het vaccin van Pfizer en Moderna. Welke zal ik nemen? Ik ga het toch maar doen. Zo'n prikkie doet echt geen pijn hoor.
Joh zijn ze al bij 1982?? Zoo yesss ben ik ook bijnaaa!! Ik hoop dat ik ook zo een luxe keuze krijg,ben wel een beetje jaloers op je hoor. Goh Pfizer I’am dreaming of it
Is al bekend wanneer ik mijn uitnodiging in de shredder kan doen of kan ik me afmelden voor de uitnodiging?Joh zijn ze al bij 1982?? Zoo yesss ben ik ook bijnaaa!! Ik hoop dat ik ook zo een luxe keuze krijg,ben wel een beetje jaloers op je hoor. Goh Pfizer I’am dreaming of it