Covid vaccins

Bimc, jij lijkt overtuigd te zijn van zijn goede bedoelingen. Ik weet dat nog niet.

Pike, jij lijkt overtuigd te zijn van zijn slechte bedoelingen. Ik weet dat nog niet.

Wat ik wel weet is dat Trump SpaceX van Musk heeft betrokken bij zijn Space Force. And I trust Trump. Gebruikt hij Musk alleen maar of speelt Musk een soort dubbelrol? Time will tell.

Voor wat betreft die vaccinatieagenda, die rolt met of zonder Trump of Musk gewoon door. Dit is helaas nodig als onderdeel van The Great Awakening en we zullen allemaal goede maar helaas ook goedgelovige mensen verliezen. Dat is het offer dat we moeten brengen voor de vrijheid, de white hats gaan niet weer miljoenen soldaten laten sneuvelen aan een buitenlands front om voor ons de kastanjes uit het vuur te halen. Dit is een oorlog die weliswaar fysieke levens kost maar die bovenal spiritueel is. God wins.

Mike
Het is gewoon een gevoel. Dat is hetzelfde Aks wat jij met Boris Johnson hebt. We moeten het maar gaan zien wat het brengt. Ik vind het echter nogal kort door de bocht wanneer Musk zijn visie bij draait hij meteen weg gezet word als onderdeel van de elite. Trump erkent eveneens de gevolgen van het Corona virus. Ook meteen Trump onderdeel maken van de elite en zo weg zetten? Dat geloof ik toch echt niet. Als Trump zegt de gevolgen van het virus te erkennen bedoeld hij niet de gevolgen van de ziekte maar de gevolgen wereldwijd voor wat de elite aan richt. Ook Trump hanteert hier als je ze niet kan bevechten join them. Zo denk ik dat ook bij Musk te zien. Trump en Musk houden elkaar al langer de hand boven het hoofd en idd, ze werken eveneens samen. Ik geloof nooit dat Trump zal heulen met de vijand mits dit noodzakelijk is om een hoger doel te bereiken.

Dat behoort zeker tot de mogelijkheden, ik laat het vooralsnog open wat Musk.betreft.

Mike

Laatst bewerkt:
Zolang als er idd geen harde feiten zijn of meer zicht op zijn rol is het prima om het open te houden. Zelfs een betere benadering dan hem negatief weg te zetten als onderdeel van de elite denk ik.

trouwens de instelling die Musk mee geeft is dat niet ook exact wat zijn vriendin doet? Zo dacht ik dat tenminste wel aan haar te zien in die filmpjes.

Wat doet zij dan precies? Ik hou me daar niet mee bezig, dus praat me snel even bij.

Mike
Daar heb ik nu geen tijd voor. Dacht dat te zien in de filmpjes van Sprout en moet ik terug kijken om dat beter te formuleren. Ik weet niet meer i. Welk topic die filmpjes staan dus moet ik eerst uitzoeken en terug kijken.

Op de 1 na laatste plaatje is niet te zien of er een zoutoplossing bij Rutte wordt ingespoten. De handen zitten ervoor. Het laatste plaatje heeft een gele spuit.
Wat ze nu wel of.niet laten zien, je gelooft.toch niet echt dat MP zich laat inspuiten met een schadelijk.goedje..

Dat blijkt niet het geval. Het spike-eiwit komt in het bloed terecht en hoopt zich op in weefsel, vooral in de milt, het beenmerg, de lever, de bijnieren en ook in de eierstokken. Vooral dat laatste baart professor Bridle zorgen. Hij vraagt zich af of we jonge mensen op deze manier onvruchtbaar maken.

Vreemd dat jullie Musk het voordeel van de twijfel geven zelfs als hij gaat lopen tweeten dat de wetenschap van de mrna vaccins onweerlegbaar is en dus 100% safe. Hoogstens epi pen nodig. Dat is natuurlijk een leugen.
En hij helpt daarmee natuurlijk op z’n minst meer mensen aan het vaccin.
Maar goed dat is blijkbaar mijn mening. Disinfo verspreiden om mensen over te halen de gen therapie te nemen is niet perse negatief.
Het zij zo.

Dit citaat uit het artikel is belangrijk:

Ik denk dat het idee achter het ‘shedden’ is dat de gevaccineerden niet het virus, maar het spike-eiwit shedden. En het klopt dat mensen die gevaccineerd zijn met mRNA-vaccins het spike-eiwit shedden, maar in minuscule hoeveelheden die vrijwel zeker geen ziekte/malaise bij anderen kunnen veroorzaken, twitterde Warren.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan