De agenda van Mike. (lezingen hoor niet zijn afspraakjes)

Wie komen er 13 september naar de lezing in Eindhoven? Lijkt me leuk een aantal mensen van het forum in levende lijve te ontmoeten!

Nee Alexandra, ik ga 'm extra vet maken speciaal voor jou ;) ik hoop maar dat je het lekker vind, anders zit je daar met een zuur bekkie :) Vind het trouwens erug leuk om jou te ontmoeten 'in the flesh'.

En Mike op dat moment een heel betoog houden over gezondheid en niet zo zeuren als je iets niet lust, maar gewoon voor de gezondheidswaarde moet gaan :lol:

Lezingen Mike Donkers:

woensdag 11 september - Winsum - Groningen

Kracht van Kennis avond - boerderij Kleikracht, fam. Wiersema-Roggeveld, Schilligeham 3, 9951 TN Winsum.

De avond begint om 20.00uur, je bent welkom vanaf 19.30uur. Entree € 10,00

reserveren via: gva@kleikracht.nl

Vrijdag 13 september - Eindhoven - Noord Brabant

Gezond Verstand Middag over: ontgiften

Locatie: Litha's Local VOF, Bloemfonteinstraat 62, 5642 EH Eindhoven

De avond begint om 20.00uur, je bent welkom vanaf 19.30u. Entree € 10,00

Aanmelden bij DenniS: ecotarius.webs.com

Dinsdag 17 september - Driebergen - Utrecht

Gezond verstand avond: de rol van hormonen

Locatie: Gezondheidscentrum Jamoni, Patrimoniumstraat 2, 3971 MS Driebergen

de avond begint om 20.00 uur, je bent welkom vanaf 19.30uur. Entree € 10,00

reserveren: info@sjamoni.nl of 0343-755377

dinsdag 24 september - Zutphen, Gelderland

Lezing over ontgiften

't Pakhuys, Berkelkade 15, 7201 JE Zutphen

De avond begint om 20,00 u, je bent welkom vanaf 20.30 u.

Reserveren via Hans Beumer: beume544@planet.nl

Woensdag 25 september - Hengelo - Overijssel

Kennisavond; Basisschool de Timp, Johan Buziaustraat 10, 7558 LA Hengelo. Van 19.30-22.30uur

Kosten € 10,00. Aanmelden: hannekeb@home.nl, informatie: 06-40977900

Zondag 13 oktober - Midden-Beesmter - Noord-Holland

Kennismiddag in Noord-Holland, Beemsterkerk, Middenweg 176, 1462 HL Midden-Beemster

Thema: 'wat kan ik nu nog eten?' en 'welke invloed heeft (juiste/onjuiste) voeding op je gezondheid'

Aanvang 13.00 uur, investering in je gezondheid: € 10,00

reserveren: lezingmikedonkers@gmail.com - informatie: http://www.voedingisgezondheid.nl

Maandag 4 november - Heerlen - Limburg

Voedselallergie en -intolerantie

Locatie: De Admiraal, Heerlerbaan 107, 6418 CB Heerlen. Grote (gratis) parkeerplaats aan de overzijde.

Aanmelden: suzan.gezondverstandavonden@live.nl of 06-19404382

Entree: € 10,00. Let op: aanvang 19.30 uur, welkom vanaf 19.00 uur

Woensdag 18 december - Zwolle - Overijssel

locatie: Het witte licht, spiritueel centrum, Dobbe 29, 8032 JW Zwolle

Aanvang 20.00 uur, entree € 10,00

reserveren: jr8051@ziggo.nl of 038-4539867

Lia

Er wordt volgende week bij Kleikracht in Winsum Stoofpot van Schotse Hooglander vlees+ groenten geserveerd en verder zou Janet kijken of ze soep maakt of een toetje.

Helaas Alexandra, ik heb andere plannen die vrijdag, ik word de maandag daarop 40 en dat ga ik vieren met een aantal vriendinnen......

Neem aan dat Mike bij alle lezingen is? omdat er ook andere namen staan bij de reserveer mailadres.

Heb waarschijnlijk al een slachtoffer gevonden die meewilt ;)

Moet alleen even navragen aan hem of het financieel gaat entree en bezinekosten, waarschijnlijk ergens september of oktober.

Leuk om een keer wat gezichten erbij te zien of juist niet :twisted:

Ja hoor Jordy, alle lezingen worden door Mike gegeven, alleen niet allemaal door hem georganiseerd, vandaar de wisselende contactgegevens.

Ik krijg net te horen dat een kennis van mij Gezond verstand avonden gaat organiseren in Baarn. 3 keer raden wie ik daar graag op de agenda wil hebben staan ;)

Wij gaan a.s. woensdag naar de lezing in Winsum, en dan van te voren een heerlijke WAPF maaltijd nuttigen.

Komen er nog meer mensen van het forum (eten)?

Lia

ik was wel van plan te komen @Poekie maar weet nog niet of het me qua tijd gaat lukken, eten zit er niet in.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan