De agenda van Mike. (lezingen hoor niet zijn afspraakjes)

ik wil naar de lezing in zwolle de bolder.ik doe vrijwilligerswerk in een bejaarden huis precies er tegen over.een vrouw die haar man verzorgt vroeg of ik nog steeds rauwe melk dronk.en wat wapf precies in houd.zij is geintresseerd heb je mischien ook een flyer die ik aan haar kan geven.ik moest haar op de hoogte houden als die lezing gehouden word maar een flyer is mischien een goed idee.mag ook een digitaal plaatje zijn dan print ik hem zelf wel uit. groetjes rob

IJsover, Ik kom samen met mijn vriendin Joke en iemand uit Assen. Ben zeer benieuwd naar de stoofpot, hoe het klaargemaakt wordt en hoe het smaakt Leuk je te ontmoeten Poeki. Tot morgenavond

Riet

ik ben nu hier, dus niet in Winsum ;-) ging het niet redden, andere keer maar weer.

Jammer Rateltje, maar het was erg gezellig vanavond! Het eten vooraf is beslist een aanrader en leuk dat ik Co en Lia heb gezien en gesproken.

Ik was er met een vriendin en was erg benieuwd hoe zij de avond zou ervaren, want ze is er niet zo mee bezig als ik dat ben, maar beiden laten we elkaar in onze waarde.

Vriendin is in ieder geval net naar huis met sole en een potje met Betaine HCL & Pepsin omdat ze gezien haar klachten te weinig maagzuur heeft.

Heb haar net nog per mail van de nodige informatie voorzien, meer kan ik niet doen.

Maar het was een gezellige avond,zoals ik al zei, heel vrij en open heb ik het beleefd. Ik vind dat Mike het weer super gedaan heeft.

Spijtig dat ik het heb moeten missen!

Hoop dat ik er de volgende keer weer bij kan zijn.

Hij was gisteravond wel op het scherpst van de snede! Ik kon het niet laten, op de dag dat 9/11 twaalf jaar geleden plaatsvond, om ook iets over de actualiteit te zeggen en over de culturele ziekte die ons blanken nu al vele eeuwen plaagt. Helaas schoot dat een handjevol mensen in het verkeerde keelgat en die hebben we niet meer teruggezien na de pauze voor de tweede helft. Het zij zo.

Mike

Er was iemand die van mening was dat juist zijn voorganger, George Bush Jr., de kwade peer was, maar dat is natuurlijk een inkopper van jewelste. Ik zei dat Bush nog niet eens z'n schoenveters kon strikken en dat het juist de INTELLIGENTE psychopaten zijn waar we voor moeten uitkijken.

Vervolgens heb ik een link gelegd met de Grieks-Romeinse culturen, die wij beschouwen als zo'n beetje het hoogtepunt van de Europese 'beschaving', en duidelijk gemaakt dat we al een paar duizend jaar rondlopen met een cultureel overgebrachte ziekte. Iemand vroeg: welke ziekte? "Lees de krant, kijk TV," zei ik. "Ik kom straks om 3 uur 's nachts thuis en als ik naar een willekeurige Nederlandse zender ga, zie ik 'stoute meiden'." Dit was maar 1 voorbeeld van velen, alleen dat onderwerp al is een aparte lezing!

Mike

"Ik kom straks om 3 uur 's nachts thuis en als ik naar een willekeurige Nederlandse zender ga, zie ik 'stoute meiden'

Je kunt de tv ook op ieder ander willekeurig moment aanzetten en dan kijken naar 'domme meiden'(of jongens). :wink:

ad

Laatst nog een aankondiging gezien op RTL5, de dombo-zender bij uitstek, voor 'Zon, zuipen en ziekenhuis'. Ja hoor, daar draait het allemaal om. Bill Hicks zei al: drink beer and stay stupid.

Mike

Ja die programma's gaan nergens meer over tegenwoordig [Nu klink ik oud]

Ze denken dat we allemaal geen intelligentie meer hebben of ze herhalen deze programma's zovaak dat we vanzelf dom worden en dit als zelfsprekend gaan zien :)

Quote:
I'll show you politics in America. Here it is, right here. "I think the puppet on the right shares my beliefs." "I think the puppet on the left is more to my liking." "Hey, wait a minute, there's one guy holding out both puppets!" "Shut up! Go back to bed, America. Your government is in control. Here's Love Connection. Watch this and get fat and stupid. By the way, keep drinking beer, you fucking morons."

Bill Hicks

Mike

Toch super die tv-programmering! Een paar jaar geleden zat ik nog elke avond aan de buis gekluisterd. Zonder pilletjes of witte jassengesprekken zomaar afgekickt en dat zonder gebruikt te hoeven maken van wilskracht!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan