De agenda van Mike. (lezingen hoor niet zijn afspraakjes)

Lia, het is 3 november in Heerlen

Op maandagavond 3 november:

Mike Donkers komt spreken over auto-immuunziekten.

Locatie: Hoeve De Corisberg (zorgboerderij), Corisbergweg 1, 6416 HJ te HEERLEN. (Beperkte) gratis parkeergelegenheid bij de hoeve.

Er zijn tevens enkele parkeerplaatsen bij de (senioren)woningen aan de Corisbergweg. U kunt ook parkeren aan de Keerweg,deze weg ligt paralel aan de Corisbergweg; via het parkje komt u bij de hoeve.

Gelieve vooraf aan te melden bij Gerdie Konings via 0475-481919 of g-konings@home.nl.

Aanvang: 20.00u, welkom vanaf 19.30u.

Entree: € 10, koffie/thee: € 1.

woensdag 15 oktober - Harderwijk - Gelderland

Gezond verstand avond: Voedselallergieën en -intoleranties

Locatie: MFC de Bogen - Triaszaal, Triasplein 11, 3845 GC Harderwijk

Opgeven bij: Yvonne Klein Rouweler, info@ykr-homeopathie.nl, 06-23160624

zondag 26 oktober - Midwoud - Noord-Holland

Rode draad: wat betekenen onze hormonen voor onze gezondheid. Maar daarnaast alles wat ter sprake komt en waar vragen over gesteld worden.

locatie: kefirboerderij Annahoeve van (Paul) en Ilse Blokker, Broerdijk 10 in Midwoud.

Aanvang 11 uur, welkom vanaf 10.30 uur

Onder de middag kunt u een stoofpotje eten, bereidt volgens de principes van Weston Price met daarnaast een heerlijk glas rauwe melk of rauwmelkse kefir.

Investering in je gezondheid: € 15,00 - dit is inclusief stoofpot en een glas rauwe melk of kefir.

Reserveren: lezingmikedonkers@gmail.com

donderdag 30 oktober - Woerden - Utrecht

Gezond Verstand Avond over Weston Price – nog steeds actueel

Lokatie: Centrum voor Natuurgeneeskunde, Zaagmolenlaan 4, 3447 GS Woerden

Aanvang: 19.30 u Entree: € 10,-

Opgeven bij: Petra Schalkwijk, info@centrum-voor-natuurgeneeskunde.nl, 06-14789999

zaterdag 1 november - Hoorn - Noord-Holland

Gezond verstand dag: Voeding & spiritualiteit als voeding.

Een lezing samen met Monic.

Aanvang 10.00 uur, welkom vanaf 9.30 uur.

Locatie: Kapel van Dijk en Duin, Wilhelminalaan 2, 1623 MA Hoorn

Opgeven bij: Sonja Walrecht, 0229-272715 of s.walrecht@quicknet.nl

maandag 3 november - Heerlen - Limburg

Gezond verstand avond: onderwerp: auto-immuunziekten.

Locatie: Hoeve De Corisberg (zorgboerderij), Corisbergweg 1, 6416 HJ te HEERLEN. (Beperkte) gratis parkeergelegenheid bij de hoeve.

Er zijn tevens enkele parkeerplaatsen bij de (senioren)woningen aan de Corisbergweg. U kunt ook parkeren aan de Keerweg,deze weg ligt paralel aan de Corisbergweg; via het parkje komt u bij de hoeve. Gelieve vooraf aan te melden bij Gerdie Konings via 0475-481919 of g-konings@home.nl.

Aanvang: 20.00u, welkom vanaf 19.30u. Entree: € 10,00 koffie/thee: € 1,00

Lia

Ik wil nog even de lezing voor a.s. zondag onder de aandacht brengen.

We zitten al op 82 aanmeldingen dus wil je er nog bij zijn, effe mailen: mikedonkers (at) gmail (punt) com.

Informatie zie hierboven.

Lia

WOW! Maar liefst 120 aanmeldingen voor morgen. Dank hiervoor wederom, Co & Lia! En dat op de plek waar Paul Blokker zijn informatiecentrum had willen verwezenlijken, met mij als gegarandeerde spreker op het programma. Ik ga de dag opdragen aan de nagedachtenis van Paul! Wedden dat hij tevreden neer zal kijken morgen...

Mike

Hoi Mike,

correctie: 124. Zal nog wel even doorgaan. We kunnen 130 mensen hebben, meer stoelen hebben we niet.

Drie mensen, 1 gedachte. Co zei ook al dat hij de lezing op wil dragen aan Paul.

We hebben een paar dagen nu met Ilse (zijn vrouw) opgetrokken en ik kan alleen maar zeggen: petje af voor deze sterke vrouw.

Wat een wilskracht en doorzettingsvermogen. Paul zou heel trots op haar zijn, op zeker.

Ze 'moest' van de week voor de lezing extra kefir maken, toen bleek dat degene die de kefir voor haar in de flessen tapt ziek was geworden, haar zus was nog op vakantie, dus stond ze er helemaal alleen voor. Ik hoop dat ze zondag veel kefir verkoopt, dat zal haar enorm steunen en haar harde werk belonen.

Wij hebben wel aangegeven dat als ze weer eens zo omhoog zit, en wij zijn thuis (lees: niet op reis) dan mag ze ons altijd bellen.

Zo'n iemand helpen we graag.

Lia

Wat een super opkomst zeg, ik vind het heel mooi dat jullie Paul eren op deze wijze. Heel veel succes morgen!

Gisteren bij de lezing geweest van Mike in het informatiecentrum van de familie Blokker.

En ik moet toch nog even zeggen dat ik het echt super geregeld vond van iedereen die er aan mee heeft gewerkt.

Interessante lezing en mooie locatie en heerlijk en gezond eten dus ik vond het helemaal top. :D

Dank je wel, we hebben het graag gedaan.

Zelf hebben we er ook enorm van genoten, er hing een goede sfeer, ik kreeg er in ieder geval veel energie van.

Nog bedankt dat je hebt geholpen bij het opruimen van de stoelen, scheelde ons een hoop sjouwwerk.

Lia

Is er ook een keer een avond in Nijmegen? Dat zou voor mij wel lekker dichtbij zijn. Begreep dat Mike ook uit die regio komt.

In Nijmegen wil het maar niet lukken. De GVA-lokatie aldaar is ook alweer ter ziele.

Voor wie in Noord-Holland woont, wil ik nog wijzen op de allereerste keer dat ik samen met Monic Bakker een dagworkshop verzorg over Voeding & Spiritualiteit en Spiritualiteit als Voeding. Deze vindt plaats op a.s. zaterdag (1 november) en duurt van 10 u tot een uur of 4. Kosten 25 euro, waarvan 5 euro naar een lokale hospice. Opgeven bij Sonja Walrecht: s.walrecht@quicknet.nl, 0229-272715.

Mike

We hebben gisteren een gebakje gegeten, ja ik weet het, maar het was super lekker. 8O

Het was wel een vet gebakje trouwens: het was een scone met daarop een klodder suikervrije jam en daarop, jammie, een dikke klodder clotted cream. Ik kan nu begrijpen waarom Mike en Monic tijdens de lezing van afgelopen zondag onder de middag geen honger hadden, ze hadden immers een heerlijk gebakje achter de kiezen. Aan te raden hoor.

We hadden het in Ierland ook al een keertje gekocht, die clotted cream is werkelijk zo lekker, hemels gewoon.

Lia

Is-ie goed of nie? Als je dan toch jezelf eens een keer trakteert, dan maar op een 'cream tea' uit Devon of Cornwall! Normaal drink je er ook Engelse thee met melk bij en dan is het feest helemaal compleet!

Mike

Monic en ik gaan het druk krijgen aankomend weekend. Er is spontaan nog een dagworkshop over Voeding en Spiritualiteit en Spritualiteit als Voeding bijgekomen, deze keer op zondag 2 november in Assen. Kosten zijn 20 euro en je moet je opgeven bij Nanke Cornelissen: gvaassen@outlook.com, 05-16173262.

Hier de infotekst over wat je kunt verwachten in Hoorn op 1 november of in Assen op 2 november:

Voeding en spiritualiteit

Mike Donkers gaat in op overgeleverde kennis en wijsheid van natuurvolkeren omtrent voeding en spiritualiteit. De spiritualiteit van natuurvolkeren was een aardse spiritualiteit, met beide benen op de grond. Zij leefden voor wat zij nalieten. Vrouwen en kinderen werden, als levende symbolen van voortplanting en creatie, beschouwd als het allerhoogste. Van de Indianen is bekend dat zij maar liefst zeven generaties vooruit dachten.

Dat is het tegenovergestelde van de na-ons-de-zondvloed-

mentaliteit van het moderne westen. Het woord 'natuur' betekent: geboorte. Om dit mogelijk te maken moesten de lagere chakra's gevoed worden d.m.v. zeer aardse, hoofdzakelijk dierlijke, vruchtbaarheidsbevorderende voeding met een zeer hoge voedingswaarde. Dit stelde hen in staat om diep te wortelen, zodat ze zo hoog mogelijk konden groeien.

Voeding en spiritualiteit & Spiritualiteit als voeding

Monic Bakker is een ‘psychic medium’ met de voetjes stevig op de, liefst biologische, grond. Geen gezweef, maar juist zo aards en logisch als maar kan en met een vleugje humor. Spiritualiteit heeft niets te maken met religie, maar alles met leven vanuit je hart, je intuïtie en je eigen waarheid, in verbinding met alles wat is en in het hier en nu.

Naast het eten van natuurlijke en gezonde voeding is hoe je denkt van grote invloed op hoe je je voelt, lichamelijk en emotioneel. Je gedachtes hebben een enorme kracht die je in je voordeel kunt laten werken. Je leert de werking kennen van het placebo- en het nocebo-effect. Je krijgt inzicht in epigenetica (hoe cellen reageren op hun omgeving) en hoe je deze kennis positief voor je gezondheid kunt inzetten.

Mike

Quote:
In Nijmegen wil het maar niet lukken. De GVA-lokatie aldaar is ook alweer ter ziele.

misschien kan ik je wel helpen aan een locatie hier in Oss als je daar belangstelling voor hebt. Is tenminste bij Nijmegen in de buurt.

Wens Mike en Monic voor zondag 1-11-2014 in Hoorn samen een fijne dagworkshop. Ik had anders naar Hoorn gekomen, maar jullie komen naar Assen, dus ik zie jullie daar.

Riet

Jammer dat ik zaterdag niet kan. Veel plezier met jullie gezamenlijke optreden.

De lezing bij Ilse was zeker een succes en ik heb er weer van genoten. Het is ook heel fijn om weer eens ondergedompeld te worden in de goede boodschap met de juiste mensen om je heen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan